30 November 2015

Richmond Hill

Od zawsze marzył mi się taki krotki kożuszek. Znudziły mi się już długie płaszcze i kurtki, które nosze każdej zimy i które praktycznie niczym się od siebie nie różnią. Postanowiłam to w końcu zmienić i spróbować czegoś innego. Któregoś dnia przeglądałam akurat stronę Shein i trafiłam na to zielone cudeńko, haha! Od razu kiedy to zobaczyłam, pomyślałam sobie - biorę! Nie dość, ze nareszcie będę miała zimą coś innego niż dotychczas, to jeszcze w innym kolorze! Co prawda długo się nad tym zastanawiałam i klasycznie chciałam wybrać coś czarnego, ale ostatecznie zdecydowałam się na ciemną zieleń. Pasuje do każdego z mojego szalika i do butów, wiec nie mam problemu z doborem żadnych dodatków! Wygląda ładnie za równo i ze zwykłymi białymi super starami, jak i z UGG czy botkami. Dawno nie byłam aż tak zadowolona!
Stylizacja, którą Wam dzisiaj pokazuje to troszkę taki 'zwyklak', ale to właśnie tak lubię się ubierać w wolne dni! Zawsze musi być przede wszystkim wygodnie i ciepło, bo ostatnio robi się w Londynie coraz chłodniej.
Mam nadzieje, ze Wam się spodoba!

I always dreamed about a short coat for winter. I'm tired of long coats and jackets. I wear them every single winter and all of them look the same. I decided to change that and try something different. I was loking through Shein website and I came across this green coat! Right when I saw it, I said to myself - I need this in my life! Finally, I have something different for winter and it even has different color! To be honest, I wanted to choose something classic (black-as always), but I decided to take the dark green one. It fits perfectly to all of my scarfs and boots, so I don't have any problems when I'm choosing my outfit! It looks nice with my white super-stars as well as with UGGs or ankle boots. It makes me soo happy!
The outfit that I'm showing you today is little bit simple, but this is how I like to dress up on my days off! It has to be comfortable and warm, as it is getting colder in London.
I hope you like it!







jeans: topshop 
jacket: shein 
shoes: deichmann
hat: primark 
bag: river island
blouse: h&m 
watch: mockberg

Kisses, 
Paulina


7 comments:

  1. Cieszę się, że piszesz posty również w języku angielskim. Przy okazji śledzenia Twojego bloga można również się podszkolić :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. o to mi też chodziło! ciesze się, że Ci się podoba :-) :*

      Delete
  2. Cześć :) Natrafiłam na twój blog całkiem przypadkiem oglądając sobie Londyn na zdjęciach i bardzo mi się spodobały twoje wpisy obiecuję, że przeczytam cały blog. Szczerze mówiąc bardzo mnie kręci ten Londyn nawet mam takie małe marzenie aby kiedyś tam zamieszkać, chociaż teraz mieszkam za granicą na dzień dzisiejszy.
    Bardzo podoba mi się, że zamieszczasz zdjęcia z różnych miast w Anglii chociaż troszeczkę przybliżasz nam krajobraz :*

    ReplyDelete