18 November 2015

Ripped Jeans


Hej kochani,

Mój dzisiejszy zestaw to idealna propozycja na cieplejsze, jesienne dni. Uwielbiam takie grube sweterki i pomimo tego, ze mam ich już w swojej szafie całe mnóstwo, to i tak z wielka chęcią cały czas dokupuje nowe. Ten znalazłam akurat w h&m i od razu wiedziałam, ze muszę go mieć w swojej kolekcji. Dobrałam do niego porwane jeansy, które miałam na sobie jedynie.. raz! Bardzo je lubię i często w nich chodzę, ale niestety tylko po domu, haha! Nigdy nie wiedziałam co mam do nich założyć i jest to pierwsza stylizacja na blogu, kiedy Wam się w nich pokazuje. Mam nadzieje, że Wam się spodoba!

Hello everyone,

Today's outfit is perfect for warmer, autumn days. I love thick sweaters. Even if I have lots of them in my wardrobe already I still buy new ones. I found this one in h&m and I immediately knew I need to buy in and have it in my collection. I also decided to wear my ripped jeans. I really like them but I wear them at home! I never knew what to wear with them so this is the first time when I'm showing them on my blog. I hope you will like it! 



GET THE LOOK:

jeans: jolly chick 
shoes: adidas superstar
jumper: h&m 
scarf: h&m 
bag: amazon 
watch: mockberg
bracelet: paul hewitt

Kisses, 
Paulina

11 comments:

  1. Kochana wyglądasz cudownie :* uwielbiam Twój blog i IG:) zaglądam :* zapraszam też do mnie , ja dopiero wystartowałam z blogowaniem :)
    annasanecka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję za miłe słowa :* już zaglądam!

      Delete
  2. Świetna stylizacja.
    A w zegarku się zakochałam<3

    ReplyDelete
  3. wyglądasz prześlicznie, a ja kocham jeansy z dziurami i mogłabym nosic tylko takie! ;)
    Blog♥klik

    ReplyDelete
  4. Cudowne spodnie! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam połączenie podartych jeansów i sweterków <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Kochana używasz vsco cam do przeróbki zdjęć na insta? Jeśli tak to jakiego filtru używasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak :-) za kazdym razem innego, zawsze z nimi eksperymentuje i zmieniam wszystko po swojemu

      Delete