27 November 2015

Sky Garden


Cześć wszystkim,

Jeśli obserwujecie mnie na snapchacie (pplandowskaa), to z pewnością widzieliście już filmiki i zdjęcia z miejsca, do którego wybrałam się w zeszły piątek. Byłam tam razem z Igą, którą kojarzycie pewnie z bloga skinnyliar. Jest przekochaną osobą i cieszę się, że to akurat z nią się tam wybrałam. Sky Garden marzyło mi się już od kilku miesięcy. Niestety, wcale nie jest tak łatwo się tam dostać. Co prawda, wstęp jest całkowicie darmowy, ale trzeba za to zrobić rezerwację ze sporym wyprzedzeniem. Ja, jak to ja, zawsze zapominałam zrobić ją na początku miesiąca i zanim się obejrzałam, nie było już praktycznie wolnych miejsc. Na szczęście w końcu mi się udało i naprawdę, warto było tyle czekać! Widok jest wspaniały, a całe to miejsce wygląda przecudownie i ma swój klimat. Mam zamiar odwiedzić Sky Garden jeszcze nie raz i to już nawet niedługo! Bardzo lubię jeździć do centrum Londynu i każda podróż tam zawsze bardzo mnie cieszy. Dzięki temu, że Sky Garden znajduje się bardzo wysoko, miałam możliwość popatrzeć sobie na Londyn z góry, co sprawiło mi jeszcze więcej radości. W tak cudownych miejscach całkowicie zapominam o swoim lęku wysokości! A Wam, jak się tam podoba?

Hello, 

If you added me on snapchat (plandowska), then you've already seen my videos and pictures of the place where I went last Friday. I was there with Iga, which you probably know from the blog skinnyliar. She is a very lovely person and I am glad that I went there with her. I dreamed about Sky Garden for couple of months. Unfortunately, it is not that easy to get there. The entrance is completely free, but you have to do the reservation. Of course, I forgot to do the reservation at the beginning of the month and before I realised, everything was already booked. Fortunately, I finally succeeded. It was worth it! The view is gorgeous, and the whole place looks beautiful. I'm going to visit Sky Garden more often! I really like going to central London and every trip there always makes me very happy. The Sky Garden is very high, so I had the opportunity to look at London from above, which made me even more happy. In wonderful places like that, I completely forgot about my fear of height! What do you think about this place?












Kisses,
Paulina



7 comments:

  1. Paula slonce czemu zrobil Ci sie taki dziwny ksztalt twarzy? :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, ale ja przecież wyglądam tak jak zawsze :D nie zauważyłam żadnych zmian

      Delete