14 December 2015

FRIDAY MORNING

Dziwne, jak wiele rzeczy się zmienia. Jeszcze kilka lat temu w życiu nie pomyślałabym, że sama z siebie wpadnę na pomysł, żeby ubrać sukienkę, lub chociażby spódnice. Ani moja mama, ani babcia, nigdy nie były mnie w stanie do tego namówić, nawet w święta. Dopiero niedawno stałam się miłośniczką sukienek (oraz spódniczek) i czuje się w nich bardzo dziewczęco. Ponadto. pogoda w tym roku wyjątkowo nas rozpieszcza. Mamy już grudzień. a ja chodzę sobie po dworze w cienkich rajstopach i w krótkiej spódnicy. Trochę inaczej wyobrażałam sobie tą zimę, ale.. z drugiej strony, mogę sobie troszkę poeksperymentować ze stylizacjami! Udało mi się też dorwać na przecenie ten cudny płaszczyk, który nareszcie nie jest czarny lub szary i dodaje mi troszkę koloru! 
Doszłam także do wniosku, że spoglądając na ostatnie kilkanaście postów, można by odnieść wrażenie, że nie rozstaje się ze swoim jasnym kapeluszem, haha! No cóż.. jest w końcu moim ulubionym!

It is strange, how many things is changing. Just a few years ago, I would never think about wearing a dress, or even a skirt. My mum and granmother always tried to persuade me, but it never worked, even on Christmas. I became a fan of dresses (and skirts) only recently. The weather this year is exceptionally spoiling us. It is already December and I'm wearing thin tights and a short skirt. I imagined this winter a little bit differently, but.. at least I have the opportunity to experiment a little with my outfits! I also bought this wonderful coat, which finally is not black or gray and it gives me a little bit of color!
I came to the conclusion that when you are looking at my past several posts, you might get the impression that I never leave this hat, haha! Well .. it is my favorite one!



coat: h&m 
scarf: h&m 
shoes: tk maxx
bag: river island 
sweater: h&m 

Kisses, 
Paulina

3 comments:

  1. cudowna zdjęcia : znalazłam Cię, bo zainteresowałam się przeprowadzkę do Lonynu :D
    zostanę tu!:)

    ReplyDelete
  2. spódniczki u ciebie jak najbardziej pasują ! :)

    ReplyDelete