8 December 2015

Inspirations

Uwielbiam, a wręcz kocham takie wolne, leniwe poranki, kiedy mogę obudzić się sama z siebie, bez żadnego budzika, ani mamy która boi się, ze zaśpię na zajęcia. Mogę wtedy spokojnie wylegiwać się w łózku tak długo, jak tylko mam na to ochotę. Zawsze robię sobie wtedy duże i pyszne śniadanie. na które nie mam czasu w ciągu tygodnia i zazwyczaj jem je w łóżku. Często oglądam też ulubiony film lub serial, popijając przy tym gorącą herbatę lub kawę. Nie przejmuje się wtedy niczym, a zwłaszcza tym, że jest już południe, a ja dalej mam na sobie piżamę. Przecież to takie fajne uczucie! Kiedy uda mi się już spędzić taki leniwy poranek (co ostatnio nie zdarza się często), lubię poprzeglądać też przeróżne strony internetowe.
W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam, skąd czerpie inspiracje - czyli jakie blogi i konta na instagramie lubię sobie przeglądać. Mam nadzieje, ze chociaż troszkę Was tym zainteresuje!

I love lazy mornings when I can wake up by myself, without any alarm, or my mum being afraid that I will be late for classes. I can calmly lie in my bed for as long as I want to. I always make myself large and delicious breakfast. which I do not have time to do during the week. After making myself I breakfast, I usually it that in my bed. I often watch one of my favorite movie or tv series, drinking hot tea or coffee. On that type of day, I do not really care about anything, especially about the fact that it is already noon, and I'm still in my pajamas. There is nothing bad about that, haha! When I have the opportunity to spend a lazy morning (which recently does not happen very often), I like to browse through different websites and applications that inspire me.
In today's post I would like to show you a little bit about where I find my inspiration and what blogs and instagrams I like to browse. I hope you will like it! 



Aspyn odkryłam na youtubie. Bardzo lubię oglądąć jej filmiki i uważam, że jest świetna w tym co robi! Jej blog jest również bardzo ciekawy i widać, że ciężko pracuje nad każdym wpisem! 

I discovered Aspyn on youtube. I really like to watch her videos and I think she is great at what she is doing! Her blog is also very interesting and we can see that she is working really hard on this. 

http://aspynovard.com/



Tanya Burr jest po prostu prześwietna! Nie mam nic złego do powiedzenia na jej temat. Wszystko za co się zabierze, udaje jej się doskonale. Jej kanał na youtubie, blog, książka i własna linia kosmetyków są bezbłędne! Odniosła naprawdę wielki sukces. 

Tanya Burr is absolutely perfect! I have nothing bad to say about her. She is doing everythink perfectly. Her youtube channel, blog, book and own cosmetics line are just perfect! 

http://www.tanyaburr.co.uk/


No bo kto nie zna Zoelli? Jest pierwszą youtuberką, którą odkryłam. Sama nie wiem, czy wolę jej blog, czy kanał na youtubie. Miałam nawet okazję spotkać ją na żywo, ale niestety nie udało nam się porozmawiać. Uwielbiam czytać jej posty! 

Who doesn't know Zoella? She is the first youtuber that I discovered. I don't really know if I prefer her blog or youtube channel. I even saw her once, but unfortunately, we didn't have the opportunity to talk to each other. I love to read her blog posts! 

https://www.zoella.co.uk/

Kasię odkryłam dopiero niedawno, ale od początku zakochałam się w jej stylu, oraz w jej blogu. Uwielbiam, kiedy dodaje nowe posty i zawsze świetnie mi się je czyta. Uważam, że jest bardzo inspirującą osobą i życzę jej wiele dobrego! 

I recently discovered Kasia and I felt in love with her style and her blog. I love when she is adding new posts and I really like to read them. I think she is a very inspiring person and I wish her all the best! 

http://jestemkasia.com/


Kenza. Nie muszę chyba mówić nic więcej. Jej ciało, twarz, włosy, styl. Wszystko jest perfekcyjne. Każdy jej wpis, każde jej zdjęcie. Kocham ją!

Kenza. I don't have to say anything more. Her body, face, hair and style. Everything is perfect. All of her posts, all of her photos. I just love her! 

http://kenzas.se/




Karolinę kojarzę już od bardzo dawna, ale dopiero kilka tygodni temu ponownie zainteresowałam się jej blogiem. Uwielbiam jej styl i jej talent. Każdy jej post czytam z wielką przyjemnością.

I know Karolina for a really long time, but I came back to her blog only a few weeks ago. I really like her style and her talent. I read all of her posts with pleasure.

http://karolinabaszak.com/



Jest jeszcze o wiele więcej profili na instagramie, które lubię i które codziennie obserwuję. jednak te inspirują mnie chyba najbardziej. Każda z tych osób jest moim zdaniem bardzo wyjątkowa i ma w sobie coś specjalnego!

There is a lot more different profiles on instagram that I really like and check everyday, but I like those the most. Every one of them is really unique and all of them have something special!

Kisses,
Paulina








6 comments:

  1. Kochana mam tak samo , uwielbiam w wolny dzień długo lezakowac jeść w łóżku i się lenić❤ buziaki :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. takie wolne i leniwe dni są najlepsze! :-) :* buziaki !

      Delete
  2. Dziękuję za ten wpis!! Ostatnio szukałam tego typu stron po angielsku, żeby przy okazji ćwiczyć język a te wydają się idealne :D Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cieszę się, że Ci się podoba! pozdrawiam :) :*

      Delete
  3. Do jakich uniwersytetow chcesz zlozyc aplikacje ? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cały czas się jeszcze nad tym zastanawiam :-)

      Delete