3 December 2015

November favorites

Nadszedł czas na ulubieńców miesiąca. Co prawda mamy już grudzień, ale w sumie to dopiero początek, wiec nie jest jeszcze za późno! Lubie dodawać posty z tej serii. Dzięki temu mogę podzielić się z Wami nowościami kosmetycznymi (i nie tylko!), które moim zdaniem są warte uwagi. Sama zresztą chętnie czytam takie posty u innych i uwielbiam oglądać filmiki na youtubie!
W tym miesiącu odkryłam całkiem sporo fajnych kosmetyków. Polubiłam bardzo firmę bourjois, której produkty niestety nie były na przecenie, tak jak w Polsce, haha! A szkoda, bo akurat potrzebowałam nowego podkładu. W takich momentach bardzo żałuję, że nie ma mnie w Polsce! Tak samo tez jak brakuje mi Polskich książek, ale.. to nie o tym miałam dzisiaj pisać! Przejdźmy do rzeczy!

It is time for November favorites. To be honest, it is already December, but.. it is the beginning of the month, so it is not too late! I like those types of posts. They allow me to share new beauty (and not only!) staff that I recently discovered and in my opinion, they are worth your attention. I also like to read those post on different blogs and watch youtube videos. This month I have discovered quite a lot of cool cosmetics. I really like the company called 'bourjois'. I heard that their products were on sale in Poland, but unfortunately not in Englad, which is really bad, haha! At those moments I really regret that I'm not in Poland! I also miss the Polish books, but.. it's not something that I wanted to talk about today. Let's move on!

Zegarek od Daniel Wellington. Byłam w wielkim szoku, kiedy mogłam wybrać jeden! Nigdy się tego nie spodziewałam i od zawsze po cichu sobie o nim marzyłam. aż w końcu.. moje marzenie się spełniło i.. podarowałam go Maćkowi! Zegarek jest tak samo cudowny w rzeczywistości, jak i na zdjęciach. Jak najbardziej polecam! Oraz przypominam o moim kodzie zniżkowym. Jeżeli chcecie sprawić sobie podobny, albo kupić go komuś w prezencie swiatecznym, możecie użyć mojego kodu promocyjnego 'paulinaplandowska', dzięki któremu dostaniecie 15% zniżki.

Daniel Wellington watch. I was very shocked when I could pick one! I have always secretly dreamed of one of those and then, finally.. my dream came true! The watch is just so lovely in reality as well as in the pictures. I Absolutely recommend it for everyone! Don't forget about my discount. If you want to make yourself a present, or buy it to someone as a gift for Christmas, you can use my promotional code 'paulinaplandowska', so that you will get a 15% discount.


Jeżeli mam być stu procentowo szczera, to tak naprawdę dopiero niedawno zaczęłam używać kosmetyków takich jak bronzer czy róż. Mój codzienny makijaż ograniczał się jedynie do podkładu ido  pudru, a jego wykonanie zajmowało mi góra 2 minuty. Dopiero od kilku miesięcy zaczęłam bardziej eksperymentować z makijażem i wypróbowałam kilka nowych produktów. Byłam zdziwiona, że istnieje aż tyle rożnych pędzli do makijażu i że każdy z nich ma inne zastosowanie, haha! Ten poleciła mi akurat moja mama. Może nie należy on do najtańszych, ale jego cena jest całkowicie adekwatna do jego jakości. Mam go już kilka miesięcy, a cały wygląda jak nowy! Naprawdę warto jest w niego zainwestować.

To be honest, I recelntly started to use cosmetics such as a bronzer or blush. My daily makeup routine was limited to the foundation and powder and it took me maximum 2 minutes to do that. A few months ago I began to experiment more with makeup and I tried out couple of new products. I was surprised that there is so many different make up brushes and that each one has a different use, haha! My mum recommended me this one. It may not be the cheapest, but its price is adequate to its quality. I got it a few months, and it looks like it is new! It is really worth to buy it.


Może nie pachnie najpiękniej na świecie, a opakowanie nie jest mega słodkie, ale jest za to odpowiedni dla mojej skóry! Tak jak już pewnie wiecie, jestem straszną alergiczką i muszę uważac jakich produktów do skóry używam, bo w przeciwnym razie dostaje wysypki i cięgle się drapie, co wcale nie jest przyjemnym uczuciem. Odkryłam ten żel już kilka miesięcy temu, ale w listopadzie ponownie do niego wróciłam. Już po kilku dniach od pierwszego użycia, zauważyłam zmianę na swojej skórze. Była bardziej nawilżona, zniknęły zaczerwienienia i plamki, a o drapaniu się całkowicie zapomniałam! Polecam wszystkim alergikom i osobom z wrażliwą skora.

It may not smell the most beautiful in the world, and the package is not a really-sweet, but it is suitable for my skin! As you probably know, I am a terrible allergic person and I must take care of what skin products I use, because otherwise I get rash, which is not a pleasant feeling. I discovered this gel a few months ago, but I came back to it in November. After a few days of first use, I noticed a change in my skin. It was more hydrated, and the reddness disappeared. I recommend it to all of the people who have a allergy or sensitive skin!


Dostałam tą odżywkę kilka dni temu. Jest ona ze sklepu 'realash'. Wiedziałam o tej firmie już od jakiegoś czasu i od dawna chciałam wypróbować jakiś ich produkt! Używam tej odzywki na noc, zaraz przed snem. Zmywam makijaż, oczyszczam twarz i następnie ja aplikuje. Jest bardzo prosta w użyciu, ponieważ nakłada się ją tak samo jak eye liner. Poza tym jest bezbarwna i bardzo szybko sie wchłania. Minęło dopiero kilka dni, odkąd ją stosuje, a moje rzęsy wydaja się o wiele grubsze. Jeśli chcecie oddzielny post na temat tej odzywki i rezulatatów - koniecznie dajcie mi znać w komentarzu!

I got this conditioner a few days ago. It is from the store 'realash'. I knew this company for quite some time and I wanted to try some of their products! I use this for the night, just before bed time. First, remove my make-up, clean my face and then I apply it. It is very easy to use because you have to apply it just as eye liner. It's only been a few days since I used it for the first time and my eyelashes seem to be much thicker. If you want a separate post about it - let me know in the comments below!


Jest to już mój drugi podkład z tej firmy. Z obu jestem tak samo zadowolona. Chyba nareszcie znalazłam idealne podkłady do swojej cery! Ten, którego obecnie używam, jest bardzo delikatny i idealnie wtapia się w kolor mojej skóry. Nie mam nic złego do powiedzenia na temat tego produktu, mogę Wam go jedynie polecić!

This is already my second foundation from this company. I'm really happy with that. I think I finally found the perfect foundations for my skin! The one I'm currently using, is very delicate and perfectly blends into the color of my skin. I have nothing bad to say about this, I can only to recommend it to you!


Czekoladkowy bronzer to kolejny produkt, na który polowałam już od bardzo dawna. Kiedy zobaczyłam go na snapchacie u DEYNN, oraz u mojej koleżanki Olgi, pomyślałam sobie - kurcze, chce go w końcu mieć! No i kupiłam. Pierwsze na co zwróciłam uwagę to zapach. To prawda, pachnie przepięknie, tak jak prawdziwa czekolada!

Chocolate bronzer is another product that I wanted to buy for a really long time. When I saw it on DEYNN and my friend's snapchat - I said to myself - I want to have it! And I bought it. The first thing that I have noticed was the smell. That's right, it smells beautifully, just like a real chocolate!


Jest to juz moj trzeci, lub nawet czwarty beautyblender. Nie wyobrazam sobie uzywac czegos innego do rozprowadzania makijazu. Kiedys robilam to palcami, pozniej pedzelkiem, a teraz? Teraz calkowicie sobie tego nie wyobrazam! Beautyblender jest najlepszym rozwiazaniem. Jest malutki, wiec wszedzie moge go ze soba zabrac i bardzo latwo sie go czysci, oraz jest wytrzymaly. Wymieniam go srednio co 2-3 miesiace.

This is already my third, or even fourth beauty blender. I can not imagine use something else. I used to do my make up with my fingers and brush, and now? Now I can not imagine that! Beauty blender is the best solution. It is tiny, so I can take it everywhere with me and it is easy to clean.


Breloczek - 'puszek'. Już od dawna na taki polowałam i w końcu znalazłam - w new looku! Bardzo fajny i nie drogi, polecam!

Fluffy chain. I was looking for one of those for a really long time and I finally found one in new look! I recommend that to everyone.

W tym miesiącu mam także do polecenia kilka filmów, które zrobiły na mnie duże wrażenie:

I really love those movies and I recommend them to everyone!

Kisses,
Paulina





4 comments:

  1. W jakich programach przerabiasz zdjecia, zanim wrzucisz je na instagram? Odpowiedz prosze, bo sa po prostu swietne! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete