30 December 2015

POMYSŁ NA STYLIZACJE SYLWESTROWĄ


Sylwester to jeden z takich dni, który każdy z nas chciałby spędzić w bardzo wyjątkowy sposób. Przydałoby się dobrze się na ten dzień przygotować i zaskoczyć wszystkich swoją kreacją, haha! Ja niestety prawie co roku mam problem ze znalezieniem odpowiedniego stroju i w związku z tym, że w tym roku wyjątkowo udało mi się znaleźć sukienkę już dużo wcześniej, postanowiłam podzielić się z Wami swoimi poszukiwaniami i pokazać Wam, gdzie możecie znaleźć fajne propozycje sukienek, butów i dodatków.
Weszłam na strony internetowe kilku moich ulubionych sklepów i zapisałam sobie najciekawsze produkty. Mam nadzieję, że uda Wam się znaleźć coś dla siebie!
A skoro mówimy już o Sylwestrze, to chciałabym jeszcze tak szybko podsumować 2015 rok. Może zabrzmi to bardzo banalnie, ale.. był/jest naprawdę udany! Wydarzyło się tak wiele, że sama do końca w to nie wierzę i jestem z siebie ogromnie dumna. Po pierwsze - założyłam bloga! Tak naprawdę piszę tu do Was dopiero od kilku miesięcy, a czuję się tak, jakby minęło już conajmniej kilka lat. Sprawia mi to naprawdę ogromną przyjemność i na dzień dzisiejszy, nie potrafiłabym z tego zrezygnować. Dzięki temu udało mi się nawiązać kontakt z naprawdę fajnymi osobami i poznałam mnóstwo super ludzi, z czego jestem ogromnie zadowolona! Miałam także okazję odwiedzić Amsterdam, Wyspy Kanaryjskie, Polskę, Margate, Birmingham oraz Hamburg i spędziłam tam wiele wspaniałych chwil (no, może pomijając zwichniętą kostkę!). Zaczęłam swój trzeci, ostatni już rok w collegu. Wysłałam podania do Uniwersytetów i wybrałam pięć najbardziej odpowiednich dla mnie. Zapisałam się na siłownię, więcej ćwiczę i zdrowiej się odżywiam. Mogłabym tak jeszcze pisać bez końca, ale są też pewne sprawy, które chcę zostawić tylko dla siebie. Podsumowując - 2015 - byłeś naprawdę udany i dziękuję za wszystko!

New Year's Eve is one of those days when all of us would like to do something special. We should prepare for this day and surprise everyone with our outfit haha! Unfortunately, I have the problem with finding the right outfit for myself almost every year. This year I was able to find myself a dress much earlier, so I decided to share it with you and show you where you can find nice dresses, shoes and accessories.
I went on the websites of some of my favorite stores and saved the most interesting products. I hope you will find something for yourself!
And since we are talking about New Year's Eve, I would like to quickly summarize 2015. It might sound very simple, but.. 2015 was/is really enjoyable! So much happened this year and I'm very proud of myself.  Firstly - I started a blog! In fact, I'm writing here only for a few months, but I feel as it's been at least a couple of years. Writing here makes me very happy and I could not stop doing that. Because of that I was able to meet lots of nice people, which makes me really happy! I also had the opportunity to visit Amsterdam, Canary Islands, Poland, Margate, Birmingham and Hamburg and I spent lots of great moments there (well, maybe apart from sprained ankle!). I started my third (which is my last year in college). I sent applications to universities and chose the five most suitable for me. I signed up for gym, I exercise more and I eat healthier. I could write a lot more, but there is some things I would like to leave just for myself. Dear 2015 - you were really nice, thanks for everything!

h&m
149, 90 PLN
h&m
149, 90 PLN
h&m
139, 90 PLN

h&m
149, 90 PLN

h&m 
229,90 PLN

h&m 
229, 90 PLN


river island
około 300 PLN 

river island
około 270 PLN

river island
około 80 PLN

top shop 
około 350 PLN





5 comments:

  1. Ta druga sukienka jest przepiękna! :-)

    ReplyDelete
  2. jak udało ci się znaleźć tylu znajomych z polski ! :( ja przeprowadziłam się 2 miesiące temu nie mam zadnych znajomych a co dopiero polskich :( z angielskimi się wstydzę rozmawiac ze względu na to ze moj jezyk nie jest idealny. okropnie się nudze :( jak ty zdobylas tylu znajomych. Ehhh zazdroszczę i podziwiam :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. wszystkich swoich obecnych znajomych poznałam dzięki swojemu chłopakowi :-) na pewno kogoś niedługo poznasz! :* jest tu mnóstwo Polaków!

      Delete
  3. Pudrowo różowa z River Island przepiękna :) Jeszcze raz Szczęśliwego Nowego Roku :*

    ReplyDelete