20 December 2015

TUESDAY MORNING

Niby tak prosto i zwykle, ale tak właśnie czuje się najlepiej. Stylizacja, którą Wam dzisiaj tutaj przedstawiam jest z wtorku, kiedy to jeszcze chodziłam do collegu. Mój ostatni dzień w szkole był w środę i to właśnie wtedy oficjalnie zaczęłam już swoje ferie zimowe. Nawet nie wiecie, jak ogromnie się z tego powodu cieszę! Mam nadzieję. że uda mi się trochę odpocząć i nabrać siły na nadchodzący nowy rok. Poza tym wyjątkowo nie mogę doczekać się w tym roku świąt. Nie przeraża mnie nawet to całe zamieszanie z tym związane. Wszystko ma swój urok! Udało mi się też już na szczęście kupić wszystkie prezenty, teraz czeka mnie tylko ich pakowanie, w którym niestety nie jestem najlepsza, haha! Mam nadzieję, że dam sobie radę! A Wy, czujecie już świąteczną atmosferę? Bo ja bardzo!  

Maybe it is very simple, but I feel great wearing that. The outfit that I'm presenting you here today is from Tuesday. when I was still going to college. My last day at school was on Wednesday and it was when I officially started my winter holidays. You don't even know how happy I am because of this! I hope I wil get some rest and I will prepare for New Year. I also can't wait for Christmas. I like everything about that. It has its own charm! I finally bought all of the presents and I now have to package them. Unfortunately, I am not the best on that, haha! Do you feel the festice atmosphere aswell? 





7 comments:

  1. Super czapka i ramoneska Paulinko :) Przy okazji Wesołych i Spokojnych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku 2016 oby był jeszcze lepszy niż poprzedni :):*

    ReplyDelete
  2. Znasz Weronike Zalazinska? Tez w ostatnim czasie miała podobna stylizacje :D masz bardzo fajny styl będę wpadać częściej ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kojarze :-) lubie jej bloga! dziekuje za mile slowa :*

      Delete