17 December 2015

WINTER TAG

Nie mogę uwierzyć, że do świąt zostało już tak mało czasu! Jeszcze niedawno były przecież wakacje, a ja pakowałam się na Wyspy Kanaryjskie.. Ah, jak ten czas szybko leci!
Dzisiejszy post będzie typowo świąteczy. Pokażę Wam jak spędziłam niedzielę, opowiem o moich ulubionych produktach i akcesoriach na zimę, pokażę Wam swoje ulubione filmy i po prostu opowiem Wam, jak przygotowuje się do świąt!
Święta to dla mnie bardzo magiczny okres i pomimo tego,  że miałam nie brać już udziału w żadnych nominacjach do napisania postów, doszłam do wniosku, że w święta zrobię wyjątek i odpowiem na pytania z WINTER TAG. Pomysł ten bardzo mi się spodobał, ponieważ: po pierwsze, dzięki temu będziecie mogli się czegoś więcej o mnie dowiedzieć, a po drugie - uwielbiam pisać o świętach i o wszystkim, co jest z nimi związane!
Ostatnią niedzielę spędziłam w przecudownej atmosferze, słuchając kolęd, robiąc pierniczki, ubierając choinkę i leniuchując. No ale w końcu od tego są przecież niedziele, prawda? Udało mi się także porobić kilka zdjęć, które Wam dziś tutaj zaprezentuję. Mam nadzieję, że Wam się spodobają i zapraszam do czytania!

I can't believe that it is almost Christmas! I feel like it was summer just a while ago and I was packing for the trip to Canary Islands.. Ah, time flies so quickly!
Today's post will be very Christmassy. I'll show you how I spent my last Sunday I'll talk about my favorite products and accessories for winter, I'll show you my favorite movies and I'll just tell how I am preparing for the Christmas holidays!
Christmas is a very magical time for me. I didn't want to take part in any nominations to write blog posts, but I decided to change that for Christmas and I will answer the questions from WINTER TAG. I really liked this idea, because: firstly,you will be able to find out more about me, and secondly - I love to write about Christmas and everything what is related to them!
I spend last Sunday in lovely atmosphere, listening to carols, making cookies, decorating the Christmas tree and relaxing. Well, this is how we should spend Sundays, right? I managed to do some pictures that I will show you today. I hope you will like it!
1. Ulubiony zimowy lakier?

Jeśli chodzi o mnie, to nie ma to dla mnie znaczenia jaką mamy obecnie porę roku i zawsze używam tych samych kolorów. Najbardziej lubię bordowy, czerwony, jasny róż oraz kremowy. Moim zdaniem są to raczej dosyć neutralne kolory i pasują do wszystkiego, o każdej porze roku!

1. Favorite winter nail color?


It doesn't really matter to me that time of year it is now and always use the same colors. I love colors like burgundy, red, bright pink and nude. In my opinion, they look nice for every occassion! 


2. Ulubiony zimowy produkt do ust?

W tym roku wyjątkowo polubiłam szminki - zwłaszcza czerwoną!

2. Favorite winter product to your mouth?


I started to like lipsticks this year - especially red! 


3. Jakie ubrania najchętniej nosisz zimą?

Grube, ciepłe sweterki. Latem często marzy mi się zima, bo nie mogę doczekać się, aż zajrzę do szafy i wyjmę z niej swoje wszystkie swetry, haha! Bardzo lubię też płaszczyki i kożuszek, który niedawno dostałam od Shein.

3. What clothes you do like to wear the most in Winter?


Thick, warm sweaters. I often dream about Winter during the Summer and I can't wait until I will get all of my sweaters from my closet, haha! I also like warm coats.


4. Ulubiony zimowy napój?

Zdecydowanie Gingerbread latte ze Starbucksa. Kiedyś nie byłam tego wielką fanką, ale zmieniło się to w zeszłym roku i tak pozostało już do teraz! Nawet teraz mam ochotę i z wielką chęcią skoczyłabym na kawkę. Nie wiem czemu, ale nie jestem jakąś fanką hot chocolate. Chociaż.. może to przez to, że za bardzo eksperymentowałam z gorącą czekoladą w zeszłym roku, haha!

4. Favorite Winter drink? 


Definitely Gingerbread Latte from Starbucks. I didn't really like that so much, but I changed that last year. I would really like to drink one now, haha! I don't know why, but I'm not a big fan of hot cholocolate. Well.. it might be because I was experimenting with that last year!


5. Ulubiony zimowy zapach?

Cynamon i mandarynki.

5. Favorite Winter flavor?

Cinnamon and mandarins. 

6. Ulubione zimowe akcesoria?

Czapki, szaliki i rękawiczki. Mam na tym punkcie obsesję! Nawet nie chcę myśleć o tym, ile czapek i szalików znajduje się obecnie w moim pokoju. Co chwilę znajduję coś nowego!

6. Favorite Winter accessories? 


Hats, scarves and gloves. I have obsession about that! I don't even want to think how many hats and scarves I have in my room right now. I'm just finding something new very often!


7. Ulubione świąteczne danie?

Lubię większość świątecznych dań, haha! Moim numerem jeden jest jednak barszcz z uszkami. No i ciasta. No i sałatki. No.. w sumie to wszystko lubię!

7. Favorite Christmas dish? 


Well, I like most of the Christmas Dishes, haha! My number one is beet soup with little dumplings. I also like cakes and salads. I like everything, haha!


8. Ulubiony film ze świętami/zimą w tle?

The Holiday! Od zawsze, na zawsze. Kiedy pierwszy raz zobaczyłam ten film, pomyślałam sobie: dlaczego wcześniej tego nie widziałam?

8. Favorite Christmas movie? 


The Holiday! Always and forever. When I saw this movie for the first time, I thought to myself: why didn't I see that before? 


9. Jak zimą dekorujesz dom?

Nie wiem czy to się liczy, ale przez cały rok mam w swoim pokoju światełka świąteczne, haha! Poza tym dekoruję także swój pokój bombkami i mini choinką.

9. How do you decorate your home for Winter?


I do not know if this counts, but I have Christmas lights in my room for the whole year, haha! Besides, as I also decorate my room with a mini Christmas tree and Christmas decorations. 


10. Wymarzony prezent?

Nie lubię rozmawiać na ten temat. Nie lubię mówić o prezentach, bo przecież nie o to chodzi w święta. Najważniejsze jest to. aby spędzić ten czas z rodziną i być szczęśliwym. Cokolwiek dostanę w prezencie - na pewno będę zadowolona!

10. Dream gift? 


I don't really talk about that. I don't like to talk about gifts. It is not what Christmas is all about. The most important thing is to spend this day with our family and be happy. Whatever I will get as I gift - I will definitely be happy!


11. Jak spędzam święta?

Wigilię spędzam w domu, z rodziną. Następnie gdzieś wyjeżdżam, ale gdzie i z kim na razie zostawię dla siebie, hihi!

11. How I spend Christmas?


I spend Christmas Eve at home with my family. Then I'm going somewhere, but where and who is going with me? For now, I will leave it for myself, hihi!






Kisses,
Paulina


2 comments:

  1. Haha miałam tak samo oglądając The Holiday pierwszy raz!
    Piękne zdjęcia ❤

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam klimat świąt :). Czas spędzony z całą rodziną, śpiewanie kolęd... Moim ulubionym zapachem zimowym też jest cynamon i mandarynki :D. Bardzo ładne zdjęcia.

    alastelmach.blogspot.com

    ReplyDelete