11 December 2015

WINTER WONDERLAND

W zeszły piątek ponownie udało mi się odwiedzić Winterwonderland. Nareszcie! Był to już czwarty raz, kiedy miałam okazję się tam wybrać i za każdym razem zachwycam się tak samo. Wybrałam się tam z Maćkiem, Patrycją oraz Lukiem, którzy akurat przyjechali do Londynu z Birmingham. Pomimo tego, że świąteczną atmosferę czułam już od dawna, odwiedzając to miejsce poczułam ją jeszcze bardziej. Na każdym kroku widać tam choinki, światełka. ozdoby świąteczne, słychać kolędy i poprzez atmosferę która tam panuję. zawsze z wielkim trudem opuszczam to miejsce! Można też spróbować mnóstwo pysznego jedzenia, wypić ciepłe wino, gorącą czekoladę, postać przy ognisku, posłuchać występów na żywo i po prostu, cieszyć się chwilą. Można też wziąć udział w przeróżnych zabawach i konkursach i wygrać jakąś nagrodę. Od kilku lat razem z Maćkiem polujemy na wielkiego misia - niestety, nadal nie udało nam się go wygrać, ale spróbujemy za rok! Jedną z większych atrakcji jest też wielkie lodowisko, które znajduje się w samym sercu tej świątecznej krainy. Zazwyczaj jest ono przepełnione tłumem ludzi i wizyta tam kończy się staniem w długiej kolejce, dlatego najlepiej jest zrobić sobie wcześniej rezerwację. W zeszłym roku, ja, jako wielka fanka jeżdżenia na łyżwach nie przeraziłam się nawet tą kilkumetrową kolejką i dzielnie w niej stałam, czekając na swoją kolej, haha! W tym roku niestety czas nie pozwolił nam na lodowisko, ale jak nie tam, to gdzieś na pewno sobie jeszcze pojeżdżę, bo nie wyobrażam sobie tego ominąć w okresie świątecznym! Kolejną atrakcją są też kolejki, karuzele i domy strachów, czyli mini wesołe miasteczko. Każdego roku staramy się spróbować czegoś innego. Rok temu wypadło akurat na nawiedzony dom (który wcale nie był aż tak straszny!), a w tym roku postawiliśmy na najwyższą i (chyba) najszybszą kolejkę, którą można tam znaleźć. Dawno nie byłam aż tak podekscytowana, ale naprawdę było warto! Jestem z siebie dumna, że dałam radę i nie uciekłam, co zdarzało się kiedyś bardzo często. Podsumowując - wycieczkę do Winter wonderland uważam za jak najbardziej udaną i nie mogę się już doczekać następnego razu! Wam również polecam odwiedzić to miejsce i zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć.

Last Friday I managed to visit the Winter Wonderland. Finally! It was the fourth time that I had the opportunity to go there and I admire this place so much. I went there with Maciek, Patrycja and Luke, who come to London from Birmingham. Although I was feeling the festive atmosphere for a long time, visiting this place, made me feel it even more. You can see there lots of Christmas trees, lights. Christmas decorations, hear Christmas carols which makes it really hard for me to leave that place! 
You can also try a lot of delicious food, drink hot wine, hot chocolate, see the campfire, listen to live music and just simply enjoy the moment. You can also take part in various games and competitions and win a prize. I'm hunting for a big teddy with Maciek for several years, but unfortunately, we still didn't win it, but we will try next year! One of the biggest attractions is also a big ice rink, which is located in the heart of  this Christmas land. Typically, it is filled with lots of people and visit there ends up standing in a long queue, so it is better to make a booking before. Last year, as a big fan of ice rinks, I wasn't scared of the few meters queue and I bravely stood there, waiting for my turn, haha! This year, unfortunately time did not allow us to skate, but if not there, I will try somewhere else for sure, becasue I can't imagine avoiding this during the holiday season! Another attraction is also the mini fun fair. Every year we are trying to try something different. One year ago, we went into a haunted house (which was not that scary!). This year we decided to go on the highest and (I think) the fastest ride. I was so excited! It was really worth to go there. I am proud of myself that I didn't run away! It happened before, many times, haha! In conclusion - I consider this trip to Winterwonderland to be very successful and I am looking forward to go there next time! I also recommend you to visit this place and I invite you to look at some of the pictures I took last week!








Kisses,
Paulina

14 comments:

  1. Zazdroszczę, ze mozesz spedzic swiąteczny czas w takiej atmosferze <3

    ReplyDelete
  2. Jestem z powrotem obiecałam przeczytać cały twój blog i tak zrobiłam :). Muszę ci powiedzieć, że jesteś tak fajną przesympatyczną, skromną osóbką od której bije takie prawdziwe ciepło wewnętrzne i sprawiasz, że pojawia się uśmiech na twarzy nawet wtedy, gdy o niego ciężko. Poprzez twoje zdjęcia ukazujesz piękno parków angielskich są zachwycające można się zakochać :) Fajnie byłoby jakbyś dodawała więcej zdjęć z miast, które odwiedzasz nawet te zaułki gdzie ludzie prawie nie zaglądają. Z kolei lubię, gdy zamieszczasz takie notki jak dziś dzięki czemu dowiaduje się o przeróżnych eventach jakie są organizowane w Anglii czy inne atrakcje, które można zwiedzić będąc tam :). Czytałam też, że nie masz nic przeciwko znajomościom przez internet tak jak ja, można poznawać wiele interesujących osób fajnie że taka osoba jak ty jest :* mogę cię dodać na fb, chyba, że masz coś przeciwko iż jestem tyci starsza od ciebie? :) Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojej..dziękuję za tyle miłych słów, aż nie wiem co powiedzieć! jest mi przeogromnie miło :-) :* i nie, nie mam nic przeciwko temu! pozdrawiam również :-)

      Delete
  3. Paula, nominowałam Cię do Winter Tag :* pytania u mnie w notce :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo, dziękuję :* postaram się niedługo przygotować post!

      Delete
  4. Coś jak nasz jarmark bożonarodzeniowy we Wrocławiu :)) baśniowa kraina

    ReplyDelete
  5. Myslisz, ze wyjazd do Londynu pod koniec stycznia to dobra pora? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. myślę, że zawsze jest dobra pora na wyjazd do Londynu :-)

      Delete
  6. jak radzisz sobie z napisaniem tych wszystkich papierow na studia w Anglii np personal statement?

    ReplyDelete
    Replies
    1. cały czas nad nimi pracuję :-) proszę o pomoc moją panią wychowawczynię i inne osoby

      Delete
  7. Idziesz dzis do szkoly?:}

    ReplyDelete
  8. ❤️❤️❤️❤️‎

    ReplyDelete