7 January 2016

ALL BLACK EVERYTHING

Zdjęcia do dzisiejszego posta przygotowałam jeszcze w grudniu. Był to wyjątkowo ciepły dzień, kiedy można było chociaż na chwilę odpocząć od chłodu, deszczu i trochę dłużej pobyć na dworze i pospacerować. Klasyczny spacer po moim ukochanym Richmond lub Twickenham to zawsze dobry pomysł. Rano, wybierając stylizację, postawiłam na klasykę i.. ubrałam się cała na czarno! Moim zdaniem jest to najprostsze i najbardziej klasyczne rozwiązanie. Lubię od czasu do czasu tak wyglądać i dzięki temu nie muszę stać 10 minut z głową w szafie, rozmyślając co mam na siebie ubrać. Zwłaszcza teraz, kiedy wróciłam już do collegu po przerwie świątecznej. Nie spodziewałam się niczego wielkiego po powrocie, a tu nagle dostałam email od jednego z Uniwersytetów do którego się zgłosiłam, z wiadomością, że się DOSTAŁAM! Nie pamiętam, kiedy ostatni raz się tak cieszyłam. Jeśli tak ma wyglądać cały ten rok - nie mogę się już doczekać!

I prepared photos for this post back in December. It was a very warm day when I could rest for a moment from the cold and rain, so I decided to stay outside a little longer and go on a walk. Classis walk around my lovely Richmond or Twickenham is always a good idea. When I was choosing my outfit for the day in the morning, I decided to be very classics and wear all black! In my opinion, this is the simplest and most classic solution. I like to occasionally look like that and because of that I don't have to stay with my head in the closet for 10 minutes, thinking of what should I wear. Especially now, when I came back to college after the Christmas break. I was not expecting anything special after returning and suddenly I got an email from one of the Universities to which I applied to, with the news that they ACCEPTED ME! I can't remember the last time I was so happy. If this is how the New Year will look like - I can't wait! 



coat: h&m 
hat: primark
shoes: primark 
trousers: topshop 
bag: river island
watch: CLUSE
necklace: hearts and krafts 

Kisses, 
Paulina

9 comments:

  1. Wear black or stay naked! :D Świetna stylizacja, te łańcuszki skradły mi duszę.

    ReplyDelete
  2. Na jaki uniwersytet się dostałaś? Jaki kierunek? 😀

    ReplyDelete
    Replies
    1. dostałam się na prawo :-) na razie jeszcze nic nie zapeszam! chcę oddać wszystkie papiery i dopiero wtedy będę się chwalić, haha!

      Delete
  3. Naszyjnik jest świetny:)

    Pozdrawiam! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    ReplyDelete
  4. Myśle że powinniście razem z Samanthą zrobić razem post :-) było by fajnie czytać i zobaczyć jak by wam wyszło :-) tez jej czytam i super by was było zobaczyć razem, DO IT!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm! nie wiem, czy Samanta mialaby na to ochote :-) ja jestem otwarta na rozne propozycje i posty!

      Delete
  5. Myśle że powinniście razem z Samanthą zrobić post :-) fajnie było by zobaczyć was razem na blogu i super by wyszło :-) DO IT!

    ReplyDelete