2 January 2016

GRAY COAT

No i nadszedł nowy rok, a razem z nim mój pierwszy wpis w 2016, aaa! Mam nadzieję, że Wasz sylwester był udany i że miło przywitaliście nowy rok! Ja bawiłam się całkiem fajnie. Tak fajnie, że zasnęłam prawie o tej godzinie, o której zazwyczaj wstaję, ale czasami można sobie przecież pozwolić, haha!
Ostatnio do kolekcji moich płaszczyków trafiła nowa zdobycz - długi, szary płaszcz z Shein. Od dawna polowałam na coś w tym stylu i nareszcie go dorwałam! Uważam, że jest bardzo elegancki i potrafi zmienić każdą zwykłą i prostą stylizację w coś naprawdę fajnego i ciekawego! Ja postawiłam na białą koszulę i czarne jeansy - tak, żeby było mi wygodnie, a zarazem prosto i klasycznie. Jedynym wyróżniającym się dodatkiem jest bordowy zegarek od Cluse, który ostatnio stał się moim ulubieńcem. Mam nadzieję, że stylizacja Wam się spodoba!

Well, it's a New Year now and here is my first post in 2016, aaa! I hope that your New Year's Eve was successful and you had wonderful time! I had lots of fun and my night was craaazy. So crazy that I fell asleep almost when I usually get up, but sometimes we can go crazy, haha!
I have new item in my collection of coats - long, gray coat from Shein. I was looking for something like that for a really long time and I finally found one. I think it is very elegant and it can change a simple and easy outfit for something really cool and interesting! I added a white shirt and black jeans - to make it comfortable and simple, but still classic. The only colour thing is maroon watch from Cluse, which recently became my favorite. I hope you like it!




shoes: new look 
trousers: top shop 
bag: river island
watch: CLUSE 
shirt: h&m 

Kisses, 
Paulina

11 comments:

  1. bardzo ładna stylizacja :) ! Kolor paznokci pasuje do paska od zegarka :)))

    ReplyDelete
  2. jaki rozmiar płaszcza masz?

    ReplyDelete
  3. I jak z twoja aplikacja na studia? Jakie uniwersytety wybralas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. niedawno ją wysłałam :-) nie chcę na razie o tym mówić i nic zapeszać - pochwalę się, jak dostanę już decyzję, haha!

      Delete
  4. Ale przepieknie wygladasz! Uwielbiam Twojego bloga, masz swietny gust, w walentynki prawdopodobnie wybieram sie do Londynu, moze szczescie mi dopisze i Cie gdzies spotkam haha :D

    Ps. Szczesliwego Nowego Roku!
    xmintxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję bardzo za miłe słowa :* !!! + nawzajem :-)

      Delete
  5. Tez szukam podobnego płaszcza, twój jest śliczny :)
    jestem tu pierwszy raz i na pewno będę jeszcze zaglądać :D pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam Twój styl ! Jesteś dla mnie inspiracją ! <3

    Ukaże się jeszcze jakiś post o życiu w UK ? :-)

    http://canelle-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. ojej, dziekuje :* postaram sie cos takiego przygotowac! o czym najchetniej chcialabys poczytac? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie bardzo ciekawi jak w UK wygląda dostawanie się na studia :)

      Delete