25 January 2016

HAMBURG LOOK

Wyjeżdżając na święta do Hamburga nie planowałam robić zdjęć dla żadnych swoich stylizacji. Zabrałam ze sobą tylko kilka rzeczy i jedyną nowością były moje czarne buty z h&m, które znalazłam pod choinką, haha! Cała ta 'sesja zdjęciowa', którą Wam dzisiaj tu pokazuję była bardzo spontaniczna. Podczas zwiedzania i spacerowania po centrum miasta znaleźliśmy całkiem fajne miejsce i pomyślałam sobie - czemu nie? Przy pomocy Maćka udało mi się stworzyć kilka zdjęć i.. o to one! Mam nadzieję, że Wam się spodobają. Poza tym - co u Was, jak Wam minął weekend? Mój był dosyć spokojny i udało mi się troszkę odpocząć. No, może pomijając bardzo szaloną niedzielę, haha! Nadchodzący tydzień zapowiada się bardzo.. intensywnie! Także muszę się przygotować. W sobotę udało mi się wybrać na zdjęcia z moją mamą, więc kolejna stylizacja będzie już troszkę bardziej aktualna. Miłego poniedziałku!

I didn't plan to take any photos of my outfit when I was going to Hamburg. I only took few things with me and there was nothing special about my outfit, beside my new black boots from H&M that I found under the Christmas tree, haha! 'Photo session' which I'm showing you here today was very spontaneous. We found a nice place during our walk in the centre of the city and I thought to myself - why not? With Maciek's help I was able to take some photos and.. here you go! I hope you will enjoy them. By the way - how are you, how was your weekend? Mine was quiet, although Sunday was pretty crazy, haha! This week is going to be very busy, so I need to be prepared! I was able to take some new pictures on Saturday with my mum, so next outfit will up to date! Have a lovely Monday!






trousers: top shop 
jacket: h&m 
hat: primark 
shirt: h&m
cardigan: h&m
bag: river island 
shoes: h&m 

Love, 
Paulina

6 comments:

  1. Świetny komplecik i ogólnie czadowe miejsce!
    Już niejednokrotnie przekonałam się, że takie spontaniczne sesje czasem są lepsze niż te, które od dawna planujemy :D Więc mi się sesja bardzo podoba!
    Mój weekend niestety był spędzony w pracy, natomiast jak nigdy czułam się wyjątkowo wypoczęta po powrocie do domu ;p

    życzę w takim razie powodzenia w tym intensywnym tygodniu, Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. Świetna stylizacja,wygodna i ładna jednocześnie :) Hamburg to bardzo piękne miasto :)

    Zapraszam do siebie ♥
    http://rozoweokulary-goldberry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. skąd jest ten śliczny szalik?:) a co do stylizacji, jest śliczna :)

    ReplyDelete