14 January 2016

INSPIRATIONS

Długo mnie tutaj nie było! Codziennie chciałam coś napisać i codziennie tu zaglądałam, ale jak widać, post dodaję niestety dopiero dzisiaj. Na szczęście mam na to usprawiedliwienie - college. Ostatni rok jednak do czegoś zobowiązuje i zanim zacznę najdłuższe wakacje w swoim życiu, czeka mnie jeszcze duuuużo ciężkiej pracy, ale warto, naprawdę! W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was (i dla siebie w sumie tez), spora dawkę przeróżnych inspiracji. Pomyślałam, że jeśli coś takiego Wam się spodoba - będę to robiła częściej! 
W wolnym czasie uwielbiam przeglądać różne konta na Tumblr i czasami, jeśli się zapomnę, potrafię spędzić tam nawet i kilka godzin, co kończy się milionem zdjęć zapisanych na moim telefonie i brakiem pamięci na karcie, hah! Moim zdaniem 16GB w Iphonie to zdecydowanie za mało! Jednakże pomimo tego - dalej to robię - i to z wielką przyjemnością. Pozwala mi to zaczerpnąć nowe pomysły na zdjęcia, urządzenie pokoju, zakupy a czasami nawet znajduję nowe pomysły na posty i stylizacje. Mam nadzieję, że zdjęcia które znalazłam spodobają Wam się i.. zapraszam do oglądania! 

Well.. I wasn't here for a long time! I wanted to write something here almost everyday and I was here everyday aswell, but as you can see, I didn't post anything until Today. Fortunately, I have a good excuse - college. It is my last year and before I will start the longest summer holiday in my life, I have lots of work to do, but it is worth it! In today's post I prepared for you (and for myself aswell), a large dose of different inspirations. I thought that if you will like it - I will be doing it more often!
I love to browse different accounts on Tumblr in my spare time and sometimes, when I forgot, I can even spend a couple of hours doing that and I'm ending up with milions of photos saved on my phone and lack of memory on my card, hah! In my opinion, the iPhone 16GB is not enough! However, I'm still doing it, with a great pleasure. This allows me to get some new ideas of photos, decorations of in my room, shopping ideas and sometimes I also find post ideas and interesting outfits. I hope that you will like the pictures that I found! 












Kisses,
Paulina








2 comments: