27 January 2016

PRETTY CASUAL



Dziś mam dla Was zdjęcia stylizacji, którą zapowiadałam już w poniedziałek. Pierwsze skrzypce gra tutaj mój nowy ulubiony płaszczyk z New Looka, który skradł moje serce. No dobra - mój i mojej mamy, haha! Pomimo tego, że zima jest jedną z moich ulubionych pór roku i uwielbiam wszystko to, co jest z nią związane, wyjątkowo nie mogę się już doczekać wiosny! Wybierając stylizację na sobotę chyba troszkę za bardzo się pośpieszyłam i nie spodziewałam się, że aż tak zmarznę, ale na szczęście nie było aż tak źle i dalam rade! 
W związku ze swoim wyjazdem, zostawiam Was z tym postem do przyszłego tygodnia. Trzymałam to w sekrecie od dwóch miesięcy i nareszcie nadszedł ten dzień! Potrzebuję oderwać się od Londynu i odpocząć, nawet na te kilka dni. Mam nadzieję, że wrócę z podwójną siłą i z masą zdjęć, które będę mogła Wam tutaj pokazać. Gdzie jadę? Tego dowiecie się niedługo, buziaki! 

Today I'm showing you an outfit that I announced on Monday. The most important thig is my new favorite coat from New Look, which stole my heart. Okay - it is mine and my mom's, haha! Despite the fact that Winter is one of my favorite seasons and I love everything about that, I can't wait for spring! When I was choosing my outfit on Saturday, I hurried a little bit and I didn't expect it to be so cold, but luckily, it wasn't that bad. I'm leaving you with this post until next week. I kept it as a secret for two months and I can finally say that I'm going somewhere! I need to get away from London and relax, even for few days. I hope that I will be back with lots of energy and many pictures that I will be able to show you here. Where I'm going? You will find out soon, kisses!




Coat: New Look Shoes: New Look Shirt: H&M Watch: Mockberg Hat: Primark 

Love, 
Paulina

8 comments:

  1. Super stylizacja ! Bardzo mi się podoba ten płaszczyk ! :)

    ReplyDelete
  2. Cudowny ten płaszczyk! Mam w trochę cieńszy w podobnym kolorze i również skradł moje serce. Strasznie ubolewam, że jest tak zimno i nie mogę go nosić, z niecierpliwością czekam na wiosnę :D

    ReplyDelete
  3. Płaszczyk jest przepiękny ! Jak świetnie komponuje się z nim kapelusz :) Miłego wyjazdu ! Śliczne buciki lecz ja chyba bym ich jeszcze nie założyła haha
    Bykocur

    ReplyDelete
  4. Twoje zdjęcia mają przyjemny klimat:). Można się dowiedzieć, w jakim programie przerabiasz zdjęcia:)? Będę wdzięczna za odpowiedź, pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. Szkoda, że nie udostępniasz wszystkich komentarzy...

    ReplyDelete
    Replies
    1. udostepniam :-) nie zawsze robie to od razu, bo ostatnio bylam zabiegana, ale udostepniam wszystko

      Delete
  6. Śliczna stylizacja ;) Bardzo ładny płaszczyk :D

    Zapraszam do nas ;)

    http://ourslittlebigworld.blogspot.com

    ReplyDelete