20 January 2016

SHEIN WISHLIST




Jako, że przygotowywanie tego typu postów jest dla mnie przyjemnością - postanowiłam zrobić to po raz kolejny. Lubię, a wręcz uwielbiam przeglądać różne strony internetowe w poszukiwaniu inspiracji i ciekawych ubrań oraz dodatków. Nie zawsze zamawiam to, co mi się spodoba, ze znanych wszystkim przyczyn, więc często próbuję znaleźć podobne rzeczy na miejscu, w lokalnych sklepach. Ostatnio jednak sporo zamawiałam ze strony SHEIN i byłam zadowolona, więc swoje dzisiejsze wishlist poświęcę właśnie na ich sklep. Zapraszam do oglądania!

Since making this type of post is a pleasure for me - I decided to do it again. I love to browse on different websites, looking for inspiration and nice clothes and accessories. I don't always order everything that I like, because you probably know, that doing online shopping is not always a good idea. I often try to find similar things in local stores. However, I recently ordered some items from SHEIN and I was really happy with them, so I decided to do whishlist using their website. Enjoy!














Love, 
Paulina

9 comments:

  1. Hej, mogłabyś mi powiedzieć jak jest z jakością produktów z tej strony? Zastanawiam się nad zakupem paru rzeczy, a ceny są tak niskie że mam pewne obawy ;-)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak naprawdę to nigdy nie wiadomo, czego można się spodziewać. ja zazwyczaj zanim coś zamówię, to czytam recenzję osób, które zamówiły to przede mną i oglądam zdjęcia dziewczyn, które miały to na sobie :-)

      Delete
  2. Paulinka kiedyś obiecalas (w poscie o powrocie do szkoly)post o collegu,tzn jak wyglądają zajęcia i ogl życie szkolne,bedzie cos takiego? :):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. o kurczę! kompletnie zapomniałam, przepraszam. niedługo postaram się coś takiego przygotować :-) dziękuję za przypomnienie!

      Delete
    2. Post o collegu juz chyba nie aktualny, a szkoda, bo chetnie bym poczytala. :)

      Delete
  3. Zauroczyłam się w torebce! Jest po prostu idealna, klasyczna, elegancka.. Przepiękna :)

    ReplyDelete
  4. Great pieces, I love them all :)

    http://flashforwards.blogspot.de/2016/02/spring-wishes.html

    ReplyDelete
  5. hej, mam pytanie, na które mam nadzieję udzielisz mi odpowiedzi :) ostatnio robilam zamowienie na shein, nie dostalam zadnego numeru paczki, ani nic z tych rzeczy, jedynym (choć nie wiem czy pewnym źródłem informacji) są statusy w "moim zamowieniu" Ostatni jest z 22 lutego "arrived to distribution office" wiesz co to może dokładniej oznaczać i jak ( o ile w ogóle ) mogę dowiedzieć się czegoś więcej o aktualnej lokalizacji mojej paczki? z gory dziękuję za odpowiedź :)) :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej :-) przepraszam, że odpowiadam dopiero teraz, ale całkowicie wyleciało mi to z głowy! ja zazwyczaj dostaje od nich numer paczki i dzięki temu mogę sobie na bierząco sprawdzać gdzie jest i kiedy mniej więcej u mnie będzie. może napisz do nich emaila? zazwyczaj odpisują w ciągu kilku godzin! :-)

      Delete