29 February 2016

BOYFRIEND JEANS

Ze spodniami w stylu 'boyfriend' miałam chyba tak samo jak z sukienkami i ze spódniczkami. Musiało minąć sporo czasu, zanim się do nich przekonałam. Swoje pierwsze podejście do tego typu spodni miałam już jakiś czas temu, kiedy zamówiłam bardzo podobne z sheinside, jednak..  z nimi było trochę inaczej, bo mają mnóstwo dziur i były (a może i nadal są) dla mnie sporym wyzwaniem, haha! Tym razem zdecydowałam się na bezpieczniejszą i bardziej klasyczną opcję i dlatego też postawiłam na zwykłe, jeansowe boyfriendy. Jeansy to chyba podstawowa część mojej garderoby i nie wyobrażam nie być ich posiadaczką. Idealnie pasują na każdą okazję i dzięki nim można stworzyć naprawdę fajne i oryginalne stylizacje. 
Chciałam Was także przeprosić za to, że nie było mnie tutaj od tygodnia, ale ostatnio tyle się u mnie działo, że chyba powinnam wrócić do planowania i zapisywania wszystkiego w moim kalendarzyku, żebym o niczym nie zapomniała i wszystko miała pod kontrolą! Spędziłam cudowny weekend i udało mi się nawet pojechać nad morze i spędzić troszkę czasu w moim ukochanym Brighton. 
Przede mną jeszcze 2 dni collegu, a potem.. a potem wyjeżdżam na kilka dni i nie mogę się doczekać! Może akurat kogoś z Was spotkam, hihi! 

I had the same problem with 'boyfriend jeans' as I had with dresses and skirts. It took me some time before I convinced myslelf to wear them. I had my first approach to this type of jeans a couple of months ago, when I ordered a very similar ones from sheinside, but.. they were a little bit different because they had holes and they were (perhaps they still are) quite a challenge for me, haha! This time, I decided to buy a safer and more classic option and I bought ordinary boyfriend jeans. Jeans are probably the main part of my wardrobe and I can't imagine myself without them. They perfectly fit for every occasion and we can create really nice and oryginal outfits with them. 
I also wanted to apologize you for the fact that I was not here for a week, but last week was very busy and crazy! I think I should get back to planning and saving everything in my planner, so I won't forget about anything and I will have everything under control. I spent wonderful weekend and I went to my favorite Brighton. Now, I have 2 more days of college and then.. I'm leaving for a few days and I can't wait! I might even meet you, hihi!




1. H&M 2. TOP-SHOP 3. ASOS 4. BERSHKA



Love,
P

2 comments:

  1. Spodnie są wspaniałe!!! :)

    ReplyDelete
  2. Podoba mi się Twoja naturalność, delikatność i skromne stroje. Napewno kolejnego dnia kiedy będę mieć wolne czymś się zainspiruję.
    Od dawna obserwuję Cię na instagramie. Nie wiem jednak czemu jak do tej pory jeszcze nie odwiedziłam Twojego bloga. To był znaczący błąd, więc już to nadrabiam.
    ~monstrosay

    ReplyDelete