5 February 2016

JANUARY FAVOURITES

Czas na monthly favourites! Niestety w zeszłym miesiącu - ze względu na święta i na mój wyjazd do Hamburga, nie udało mi się przygotować ulubieńców grudnia i pomimo tego, ze jest już luty, a ja dopiero dodaje ulubieńców stycznia, to wolę to zrobić z lekkim opóźnieniem i wychodzę z założenia ze lepiej późno, niż wcale! Ostatnie kilka dni po powrocie z wakacji były tak zakręcone, że sama we wszystkim się gubię i najchętniej to znowu wróciłabym na Maltę, hah! Mam nadzieję, że wszystko u Was w porządku i do usłyszenia niedługo. Zapraszam!

It is time for a monthly favourites! Unfortunately I wasn't able to prepare this post last month - because of Christmas and my trip to Hamburg. Despite the fact that is is already February and I'm adding January favourities, I rather do that with a slight delay and I think that it is better to do that later than never! Last few days were very crazy and I would love to come backto Malta, hah! I hope you are ok! Enjoy. 


Szczotka od Vanity Planet
Spin for Perfect Skin 

Idealna do czyszczenia twarzy! Moim zdaniem każda dziewczyna powinna mieć taką w swojej toaletce. 

Ideal for cleaning your face! I think every girl should have it.

Po wpisaniu kodu 'PAULINA' otrzymacie 70% zniżki! 

If you use my code 'PAULINA', you will get 70% discount!


Instax mini 8 - dostałam go od mamy na święta. Moim zdaniem to świetna sprawa! Chociaż szkoda, że wkłady do niego są aż tak drogie, hah.. 

Instax mini 8 - my mum gave me it on Christmas. I think it is awensome! It is too bad that shots for it are expensive, hah.. 


Baza od Revolution
Zobaczyłam ją w 'superdrug' i pomyślałam sobie - wypróbuję. Od tamtej chwili się z nią nie rozstaję i używam jej codziennie!

Makeup base from Revoultion 
I saw it in 'Superdrug' and I thought to myself - I'll try. Since then, I'm using it everyday!



Mleczko oczyszczające z Soap&Glory 
Moje nowe odkrycie - idealnie sprawdza się na mojej twarzy! 

Deep Cleansing milk from Soap&Glory
My new discovery - perfect for my face!



Szminka z Mac 
Moja pierwsza szminka z Maca - jest prześwietna! 

Mac lipstick 
My first lipstick from Mac - it is amaizing!

Światełka z CottonBalllights

Idealne na zimowe wieczory! Uwielbiam zapalać je sobie w pokoju po długim, ciężkim dniu i czytać książkę, lub oglądać film. Wprowadzają naprawdę fajny nastrój! Dodatkowo służą jako element dekoracyjny i przyciągają uwagę. Jak najbardziej polecam!

Lights from Cottonballlights
Perfect for Winter evenings!

I love to use them after a long, hard day and read a book or watch a movie next to them. They make a really nice atmosphere in my room! Additionally, they can be also used as a decoration and they bring other people's attention. I absolutely recommend them!

LINK

Love,
Paulina

10 comments:

  1. Ciekawi mnie ta baza od revolution :)

    ReplyDelete
  2. też mam ten aparat <3
    Jest cudowny :D
    http://aagataaasz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. I zastanawiam się od dłuższego czasu nad kupna tego typu szczoteczki do twarz. ten aparat jest cudowny jest na mojej liście must have. Najlepiej różowy hahaha
    Ładny odcień pomadki.*Bykocur*

    ReplyDelete
  4. Witaj :) mam pytanie odnośnie tego aparatu :) jakie są jego plusy i minusy (poza drogimi wkładami) według Ciebie? :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. moim zdaniem to swietna zabawa :-) nie robisz tysiaca zdjec, tak jak telefonem, tylko jedno, a pozniej czekasz kilka minut az zdjecie sie wywola. poza drogimi wkladami nie widze zadnych innych minusow

      Delete
  5. Oooo instax też rozważam jego zakup ale niestety nie jest to mały wydatek i nie wiem :(

    http://canelle-blog.blogspot.ch

    ReplyDelete
  6. piekny odcień szminki! Mogę wiedzieć, który to? ;) Pozdrawiam! :* :*

    ReplyDelete
  7. Kochana! Lampki Cotton Ball Lights trzeba nałożyć do końca, plastik się chowa :) I tak pięknie świecą, ale spadną ;)

    ReplyDelete