3 February 2016

MALTA PHOTODIARY, part 1

Czas na pierwsza fotorelacje z naszej wyprawy na Maltę. Nie chciałam zasypać Was tysiącem zdjeć, więc postanowiłam podzielić ten post na dwie części. W związku z tym, ze uwielbiam wyjeżdżać i odwiedzać nowe miejsca, postawiłam sobie spory cel na rok 2016 - podróżować tak dużo, jak tylko dam rade! Swoją pierwszą wycieczkę zaplanowałam juz na styczeń i nie mogłam się doczekać aż wsiądę do samolotu i odlecę na te kilka dni. Zaplanowałam to jeszcze w listopadzie i z początkiem grudnia, wszystko było już gotowe i dopięte na ostatni guzik. W związku z tym, ze był to mój prezent świąteczny dla Macka - była to dla niego niespodzianka i nie wiecie nawet, jak ciężko było mi utrzymać to w tajemnicy, haha! Na Malcie spędziliśmy bajkowe 4 dni. Dla niektórych z Was wyjazd na tak krótki czas może okazać się dziwny, ale dla nas było idealnie. Udało nam się osiągnąć to, co chcieliśmy osiągnąć najbardziej - czyli trochę odetchnęliśmy, odpoczęliśmy od Londynu i zobaczyliśmy mnóstwo wspaniałych miejsc. Trafiliśmy także do hotelu, w którym TVN nagrywał najnowszą edycję 'you can dance', ale pomimo wielkich starań - nie udało nam się niestety spotkać Michała Piróga, ani żadnych innych osób z ekipy. A szkoda! Cały ten wyjazd zaliczam do bardzo udanych, a Maltę stawiam wysoko na podium i na pewno odwiedzę to miejsce jeszcze nie raz.. może nawet i w tym roku! 

It is time for some photos from our trip to Malta. I didn't wanted to attack you with thousands of photos, so I decided to divide this post into two parts. I love to visit new places, so I set myself a goal for 2016 - to travel as much as possible! That is why I planned my first trip in January. I couldn't wait to get on a plane and fly for there few days! I planned it in November and at the beginning of December, everything was ready. It was my Christmas gift for Maciek and I surprised him with that. You don't even know how hard it was to keep it as a secret, haha! We spent fabulous 4 days in Malta. For some of you, going on holiday for such a short period of time may be strange, but it was perfect for us. We achieved what we wanted - we rested from London and we discovered lots of great places. We also got into the hotel where TVN recorderd the newest edition of 'You Can Dance', but despite the our best effort - we couldn't meet anyone from the team. The whole trip was very successful and I put Malta very high on the podium. I will definitely visit this place more than once.. maybe even this year again! 



















Love, 
Paulina






9 comments:

  1. Zazdroszczę wyjazdu ;( ja czekam na wtorek i tez wyjeżdża odpocząć na 3 dni do Niemiec ❤️ Także uwielbiam podróżować i mam duzo planów na ten rok :D pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  2. O jejjkuu cudne, cudowne zdjęcia! Z chęcią bym się tam wybrała i na własne oczy zobaczyła te cudowne widoki! :)

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjęcia! Cudownie spędzony czas to się liczy a nie ile trwała wyprawa. Życzę realizacji wszystkich planów podróżniczych i czekam na kolejne zdjęcia !*Bykocur*

    ReplyDelete
  4. Bardzo bym chciała tam kiedyś polecieć! Uwielbiam podróżować i poznawać nowe rzeczy, nie potrzebuję więcej do szczęścia :)
    http://fashioon-update.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Jaki masz aparat?:>
    Super foty!

    ReplyDelete
  6. Jak oglądałam snapy myślałam, że umrę z zazdrości ;) Cudownie mam nadziję, że kiedyś będę mogła tam polecieć :)

    ReplyDelete
  7. hej świetne zdjęcia ! Mieszkam aktualnie w Londynie, i też planuje jakiś wylot czy mogłabyś polecić biuro podróży z jakim leciałaś na Malte ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wykupiłam wakacje na Maltę na stronie lowcostholidays :-)

      Delete