10 February 2016

MALTA PHOTODIARY, part 2

Dzień dobry! Tak jak Wam obiecałam - dodaję drugą część naszych zdjęć z Malty! Tym razem są to zdjęcia z soboty i z niedzieli, czyli z dwóch dni, kiedy wypożyczyliśmy quad, na którym zwiedziliśmy prawie całą wyspę. Udało nam się to zrobić bez jakiejkolwiek mapy i bez internetu w telefonie - jeździliśmy według znaków i od czasu do czasu zapytaliśmy się kogoś o drogę i udało nam się dojechać wszędzie tam, gdzie chcieliśmy.
Nawet nie wiecie, jak przyjemnie przygotowywało mi się ten post i jak fajnie oglądało mi się te wszystkie te zdjęcia po raz kolejny. Czemu ten czas tak szybko leci? Od naszego powrotu minęło dopiero 9 dni, a ja czuje się tak, jakbyśmy byli tam conajmiej miesiąc temu i tak bardzo chciałabym tam wrócić, eh..
Ostatnie kilka, chociaż powiedziałabym, że nawet kilkanaście dni były dla mnie bardzo zakręcone i przepełnione różnymi zajęciami, stąd też mniejsza aktywność tutaj i mniej postów. Wybaczcie! Mam do oddania mnóstwo prac w collegu i z dnia na dzień jest ich coraz więcej, ale na szczęście właśnie zaczynają mi się ferie i będę miała sporo wolnego czasu, który mam zamiar dobrze spożytkować!
Zostawiam Was tutaj z masą zdjęć i mam nadzieję, że Wam się spodobają! Miłego dnia.

Good morning! Just as I promised - I'm adding the second part of our photos from Malta. This time, I'm adding photos from Saturday and Sunday, which is where we rented a quad and when we traveled almost the entire island. We managed to do that without any maps and with no internet on our phones - we were only looking at road signs and from time to time, we asked other people for directions and we were able to get whenever we wanted. 
You don't even knot how nice it was for me to prepare this post and watch all of these photos again. Why time flies so fast? It was only 9 days since our return and and I feel as we came back at least a month ago. I would really like to go back there, eh.. 
The last few days were very crazy for me, therefore this is why I'm not adding many post here. I'm really sorry! I have lots of work to do in college and I'm getting even more and more everyday. Happily, I'm starting halftem this week and I will have lots of free time! 
I'm leaving you here with lots of our pictures and I hope you will enjoy them! Have a nice day.




















Love,
Paulina

8 comments:

  1. Zdjęcia są znowu przepiękne ! Oglądając je tak bardzo pragnę już lata :(
    Świetny pomysł na wypożyczenie quada i zwiedzenie nim całej wyspy !

    ReplyDelete
  2. paulina mam pytanie widzialam ostatnio ze kupowalas cos z bourjois dasz znac gdzie w londynie jest ich stoisko?

    ReplyDelete
  3. Jejku uwielbiam Was ! <3 Cudowne zdjęcia !
    Buziaki :*

    ReplyDelete
  4. Wow Malta wygląda przepięknie w Twoim obiektywie!
    Marzy mi się taki krótki getaway! :D

    http://paulinaserafin.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  5. Hej! W tym hotelu mieliście częściowy widok na morze czy całkowity ? Jak wyżywienie ? Jakie mieliscie ? Smaczne ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. całkowity :-) wyżywienie super, naprawdę polecam!

      Delete
    2. Mieliscie half board ? :) dziekuje za rade!! 🌷

      Delete
    3. nie mieliśmy, ale pomimo tego normalnie jedliśmy w restauracji w hotelu, także jak najbardziej polecam;-)

      Delete