15 February 2016

MONDAY MORNING

Dziś oficjalnie zaczęłam swoje tygodniowe ferie, które mam nadzieję, że nie zlecą mi tak szybko, jak się zaczęły. Na dworze z dnia na dzień robi się coraz ładniej i częściej wychodzi słońce, dlatego mam nadzieję, że uda mi się chociaż troszkę nacieszyć ładną pogodą! Poza tym, tak naprawdę przede mną jeszcze tylko 4 miesiące szkoły i wakacje - prawdopodobnie najdłuższe, jakie kiedykolwiek miałam. Rok 2016 zapowiada się.. pełen zmian i pełen wrażeń! Zmian, których nie mogę się już doczekać. Oby było tak, jak sobie wymarzyłam i oby wszystko się spełniło!

W związku z tym, że jestem maniaczką planowania i zapisywania wszystkich swoich myśli, całe ferie miałam zaplanowane już jakiś czas temu, haha... poniedziałek spędzam z kochaną Igą, która jest w Londynie i z którą jak zawsze zaplanowałam coś fajnego! Oby cały ten tydzień był tak pozytywny i przepełniony pozytywną energią jak ten poniedziałek. Lecę się szykować i może uda mi się dziś nie spóźnić (zazwyczaj obie spóźniamy się na nasze spotkania). Buziaki i miłego dnia!

I officially started my halfterm today and I hope it won't finish as soon as it started. It is getting warmer outside and I hope I will be able to enjoy some nice weather! To be honest, I only have four months of college left and I will start my summer holidays - probably the longest I ever had. 2016 promises to be.. full of changes and full of excitement! I really can't wait. I hope it will be as I dreamed it!  

Because I love planning and saving all of my thoughts, my halfterm was planned a long time ago, haha.. I'm spending Monday with lovely Iga, who is back in London! As always, we planned something really cool. I hope this whole week will be positive and full of energy as this Monday. I'm going to get ready and maybe I won't be late for our meeting (we are usually late for our meetings). Have a nice day!



coat: shein
skirt: stradivarius
hat: stradivarius
shoes: new look
sweater: h&m
bag: river island

Love,
Paulina

3 comments:

  1. Stylizacja jest przecudna *.* Mam nadzieję że ferie nie mina ci tak szybko.
    Udanego całego roku i spełnienia wszystkich marzeń ! Mam nadzieję że będzie taki jaki pragniesz.

    Stylizacja jest przepiękna delikatna i utrzymana w ciekawych kolorach.
    Jaka cudna pogoda w Londynie *.*
    Przepiękny blog bede tu zaglądać z checia.*Bykocur*

    ReplyDelete