11 March 2016

FRIDAY MORNING, RICHMOND

Wróciłam! Co prawda w Londynie jestem już od poniedziałku, ale niestety dopiero dzisiaj znalazłam chwilkę wolnego czasu na to, żebym mogła napisać nowy post. Niby opuściłam tylko dwa dni collegu, a miałam tyle lekcji do nadrobienia, że wypakowałam się dopiero wczoraj. Ah.. co to był za wspaniały wyjazd - ale napiszę Wam o tym więcej w następnym poście, który przeznaczę tylko i wyłącznie na to! Kocham odwiedzać Polskę i mam nadzieję, że pojawię się tam już niedługo. Dziś zapraszam Was do obejrzenia kilku zdjęć z dzisiejszego poranka z moją mamą. Wybrałyśmy się w nasze ukochane miejsce, którym jest Richmond. Pogoda była typowo wiosenna, więc zjadłyśmy drugie śniadanie przy Tamizie i cieszyłyśmy się pierwszymi promykami słońca. Mam już dość deszczu i wiatru i nie mogę doczekać się słońca. Wiosno - czekam!

I'm back! To be honest I'm back in London from Monday, but unfortunately I didn't have any spare time earlier so I couldn't write a new post here. I only missed two days of college and I had so much work to do! I didn't even had time to unpack and I did it yesterday. Ah.. what a wonderful trip - I will write more about it in the next post! I love visiting Poland and I hope I will be back there soon. Today I'm showing you some pictures that I took this morning with my mom. We went to our favourite place - Richmond. The weather was very nice, so we had our breakfast next to the Thames and we enjoyed the first sun. I don't want rain and wind anymore and I can't wait for some sun. Dear Spring - I'm waiting! 



jeans: pull&bear
bag: h&m
sweater: h&m
shirt: h&m
hat: primark

Love,

3 comments:

  1. Mieszkasz w Londynie od urodzenia ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie :-) przeprowadzilam sie tutaj prawie 5 lat temu

      Delete
  2. Jejku cudownie tam *.* Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś odwiedzić to miejsce :)
    Buziaki

    ReplyDelete