31 March 2016

LITTLE BLACK DRESS

Ostatnie kilka dni to dla mnie jedno wielkie szaleństwo! Wstawanie o 6 rano zdecydowanie nie jest dla mnie i nie wyobrażam sobie wstawać o tej godzinie każdego dnia. Dobrze, że jeszcze tylko jutro i koniec mojej 'męki', haha! Na szczęście pogoda za oknem poprawia mi humor, a słońce sprawia, że coraz częściej się ostatnio uśmiecham. Dziś mam w planach bardzo fajny dzień, dlatego zaraz uciekam z domu, a Was zostawiam tutaj ze stylizacją z przed kilku dni. Zakochałam się w tej małej czarnej sukience od pierwszego wejrzenia i tak jak powiedziała moja mama - jest 100% w moim stylu. Co prawda nie noszę już białych kołnierzyków tak często jak kiedyś, ale.. czy nie jest urocza?

The last few days are absolutely crazy for me! Getting up at 6am is definitely not for me and I can't imagine myself getting up at this time everyday. I'm so happy I only have one more day to go and I will be free, haha! Fortunately, the weather outside is very nice and it makes me happy! I'm also planning an interesting day for today so I'm leaving soon and I'm also leaving you here with outfit from last week. I fell in love with that little black dress when I first saw it. As my mum said - it is 100% my style. Maybe I'm not wearing white-collars as often as I used to wear before, but.. isn't it lovely?



ASOS, H&M




H&M, ASOS



jacket: h&m 
shoes: new look 
hat: stradivarius 
dress: asos 
bag: h&m 

Love, 

5 comments:

  1. piękna jest ta sukienka ! *.*
    zapraszam do siebie : http://aagataaasz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Sukienka jest przepiękna i według mnie ponadczasowa !
    Idealnie do ciebie pasuje oraz wyglądasz w niej uroczo *.*
    Kapelusz idealny dodatek <3
    *ByKocur*~klik

    ReplyDelete
  3. Chyba też muszę się zaopatrzyć w taką sukienkę. W zasadzie pasuje do wszystkiego i na prawie każdą okazję. :)

    ReplyDelete
  4. Kołnierzyk bebe jest świetny, nadaje dziewczęcego, niewinnego looku lat 50/60. Osobiście widziałabym do tej stylizacji cieliste rajstopy, ale całość wypada bardzo stylowo :)

    www.somefitme.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Takie sukienki kojarzą mi się zawsze z horrorami, gdzie mają je na sobie zakrwawione i nawiedzone dziewczynki, haha! Ale mimo to bardzo mi się podoba.
    Zapraszam do siebie! http://pleasantliar.blogspot.com

    ReplyDelete