26 March 2016

SHEIN, SPRING MUST HAVES


Mówiłam Wam już, że uwielbiam wiosnę? Nareszcie wszystko budzi się do życia na nowo i można pozwolić sobie na więcej niż zimą! W związku ze zmianą pory roku, przydałoby się także zmienić trochę zawartość naszej szafy i zacząć zakładać lżejsze ubrania i dodatki, dlatego też przygotowałam ten post aby pokazać Wam, co chciałabym mieć w swojej szafie i na co poluję już od dłuższego czasu. Kilka razy pokazywałam Wam już tutaj takie moje 'must haves', dlatego mam nadzieję, że tym razem również Wam się spodoba i może akurat coś przypadnie Wam do gustu! Wszystkie ubrania oraz dodatki wybrałam ze strony SHEIN.
Oryginalnie, dzisiejszy post miał pojawić się w czwartek, potem w piątek, a ostatecznie wyszło na to, że dodaję go dzisiaj - czyli w sobotę, ale przez całe to zamieszanie związane ze świętami i przez moje niezorganizowanie się nie dałam rady zrobić tego wcześniej, za co przepraszam!
Swoją drogą - życzę Wam wesołych i spokojnych świąt spędzonych w gronie najbliższych, oraz mokrego poniedziałku (sobie samej tego nie życzę, bo już dawno wyrosłam z tej tradycji, haha), buziaki!

Did I tell you already that I love spring? Everything finally starts to live again! Because of the change of the seasons, we should also change our wardrobe and start to wear lighter clothes and accessories. I prepared this post to show you what I would like to have in my closet for spring and what I'm looking for for a really long time. I already posted my 'must haves' couple of times before, so I hope that you will like as well and you might also find something you like! I found all of the clothes and accessories on SHEIN website.
Originally, I was planning to add today's post on Thursday, then on Friday, and eventually I'm adding it today - on Saturday, but because of Easter and other things I couldn't do this earlier. 
By the way - I wish you all have a nice and peaceful Easter and I hope you will spend it with your family, kisses!



Love, 
P





10 comments:

  1. Jestem fanką Twojego stylu i mam pytanie :) Wypatrzyłam kiedyś u Ciebie takie białe Adidasy (nie, nie superstary) niestety nie potrafię ich teraz odgrzebać, taki tenisówkowate. Pamiętasz może ich model? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :-) pamiętam je! to 'adidas nizza white' :-)

      Delete
  2. Paulina, jakie sklepy polecasz w Londynie? w jakich najczęściej robisz zakupy? jade tam na wakacjach i szukam takiego gdzie znajdę fajne rzeczy w przystępnych cenach 😄

    ReplyDelete
  3. Paulina, jakie sklepy polecasz w Londynie? w jakich najczęściej robisz zakupy? jade tam na wakacjach i szukam takiego gdzie znajdę fajne rzeczy w przystępnych cenach 😄

    ReplyDelete
    Replies
    1. topshop, river island, bershka, forever 21, h&m, pull&bear - to moje ulubione :-) odwiedź koniecznie primark - mają tam przepiękne piżamki i inne akcesoria!

      Delete
  4. Bluzki z wiązaniami skradły moje serce ale cały czas poszukuję idealnej :-/


    http://canelle-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Śliczne te dwie pierwsze sukienki😍Paulina wiesz może czy shein wysyła do Polski?😊

    ReplyDelete
  6. W zasadzie wszystkie rzeczy (no prawie, buty niestety nie) trafiają w mój gust. :) Ja to bym sobie najbardziej tych sukienek życzyła. Ale to chyba po wypłacie dopiero... :)

    ReplyDelete