2 March 2016

WEDNESDAY INSPIRATIONS

W związku z tym, że, tak jak już za pewne wiecie, jestem ogromną fanką tumblr i spędzam tam sporą ilość mojego czasu - postanowiłam przygotować kolejną dawkę inspiracji i pokazać Wam trochę zdjęć, które spodobały mi się w ostatnim czasie. Poza tym, jeżeli obserwujecie mnie na instagramie, to za pewne widzieliście już, że lecę na kilka dni do Polski. Razem ze znajomymi zaplanowaliśmy sobie ten weekend i.. udało się! W czwartek rano wyjeżdżamy na lotnisko i kilka następnych dni spędzę poza Londynem. Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę! Zapraszam do obejrzenia zdjęć i zostawiam Was z tym postem do przyszłego tygodnia, buziaki! 

As you probably know, I am a huge tumblr fan and I spend lots of my time there - so I decided to prepare you another dose of inspiration and show you some pictures that I recently liked. Also, if you are following me on Instagram you probably already know that I'm going to Poland for a few days. Me and my friends planned to spend weekend away and.. it worked! We are leaving in Thursday morning and I will spend the next few days outside London. You don't even know how happy I am! I'm leaving you with this post until next week, kisses!















trousers: SHEIN 

Love, 
P

3 comments:

  1. Czy mogłabyś podać twojego tumbrl?

    ReplyDelete
  2. A ty masz tumblra ?

    ReplyDelete
  3. Ja rowniez uwielbiam tumblr. Mozna tam znalezc cudownw inspiracje.
    Jestem tutaj pierwszy raz ale zdecydowanie musze zostac na dluzej

    ReplyDelete