29 April 2016

CASUAL OOTD

Dzisiaj szybciutko chciałam Wam pokazać moją wtorkową stylizację! Od dawna polowałam na bomberkę, ale nigdzie nie mogłam znaleźć tej jednej jedynej, haha. Tą, w której Wam się tu dziś pokazuję, udało mi się dorwać w h&m, na sekcji dziecięcej i.. jest idealna! W mojej szafie nareszcie znalazło się coś, co nie jest czarne, lub szare i dzięki temu czuje się o wiele bardziej wiosennie! Mam nadzieję, że stylizacja Wam się spodoba, a już niedługo pokażę Wam więcej zdjęć z Turcji, a następnie troszkę bardziej opiszę Wam życie w Londynie, bo dostałam kilka komentarzy na ten temat i wiem, że jesteście tym zainteresowani, buziaki i miłego weekendu!


Today, I want to show you my Tuesday's OOTD! I was looking for this type of jacket for a really long time, but I couldn't find it anywhere. The one that I'm showing you here today is from H&M, from children section and it is perfect! Finally I'm wearing something different than black or grey and I feel so much better! I hope that you will like my today's look and I will soon show you some more pictures from Turkey and then I will describe my London life a little bit more, as I got a few comments about this and know that you are interested in that! I'm sending you kisses and I wish you all have a nice weekend!




1. NEW LOOK 2. TOPSHOP 3. PRETTYLITTLETHING




1. TOP SHOP 2. ASOS 3. NEW LOOK

jeans: new look, kids section 
jacket: h&m 
shoes: adidas superstar 
t-shirt: bershka
bag: Michael Kors 

Love, 
P



12 comments:

  1. Czytałam dziś twoje stare posty i tam pisałaś, że kiedyś jadłas dużo zupek chińskich. Jak się wyzbylas tego paskudnego nawyku? Bo ja się czuję kurcze chyba uzależniona i niby nie chce jeść ale nachodzi mnie taka ochota i jem :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. po prostu pewnego razu doprowadzilam siebie i swoje zdrowie do takiego stanu, ze postanowilam, ze koniec z takim jedzeniem i teraz kiedy jestem w sklepie, nawet nie patrze na zupki chinskie! a jak mam na nie ochote, to przypominam sobie jak sie po nich czulam i ochota mi przemija :-)

      Delete
  2. Świetna stylizacja, kurtka cudowna! :)

    ReplyDelete
  3. Idealny to jest twój promienny uśmiech a nie bomberka *.* Lecz bomberka jest mega, ma piękny kolor i kroj. Chyba sama jutro wybiore się na dział dziecięcy by zobaczyć czy u mnie jest taka cudowna !

    ReplyDelete
  4. Sliczna stylizacja, prowadzisz świetnego bloga i masz cudowny styl x poznałam Cię dzięki vlogowi Nikoli i musze stwierdzić, że jesteś bardzo pozytywną osobą i napewno będę często zaglądać na Twojego bloga x Już nie mogę doczekać się kolejnych postów x
    (Od niedawna z przyjaciółką prowadzimy własnego bloga i bardzo serdecznie na niego napraszamy,mamy nadzieję, że się spodoba x www.margaretandmadeline.blogspot.com )

    ReplyDelete
  5. Moglabys kiedys zrobic notke o silowni? :) z tego co kojarze to cwiczysz juz od bardzo dawna? fajnie by bylo sie dowiedziec jakie cwiczenia robisz, ktore najlepszy efekt Ci daly i ktore najbardziej lubisz! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. postaram sie cos takiego przygotowac :-)

      Delete
  6. Idealna stylizacja, taka codzienna. Cudowna! <3 (: Haha, dział dziecięcy rulez :D

    ReplyDelete
  7. Świetny outfit! Bardzo podobają mi się te spodnie!
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. wyglądasz bardzo ładnie! ćwiczysz coś? pytam, bo Twoja "pupa" na każdych zdjęciach jest idealna :) haha :D Ogólnie skąd się pojawił ten cały szał na bomberkę? Mi osobiście jakoś do gustu nie przypadły, ale na innych wygląda naprawdę interesująco :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cwicze w domu, chodze na silownie i na yoge :-) dziekuje!

      Delete