13 April 2016

FEBRUARY AND MARCH FAVOURITES

Hej wszystkim! Po mojej dosyć długiej nieobecności (spowodowanej głównie przez dwu tygodniowe ferie i wszystko to co z nimi związane) jestem już z Wami! W ciągu tych dwóch tygodni wydarzyło się naprawdę wiele fajnych rzeczy, ale informowałam Was o tym na bierząco na moim instagramie oraz snapchacie, więc pewnie mniej więcej wiecie już o co chodzi. Trochę popracowałam, trochę poleniuchowałam, odwiedziła mnie na kilka dni Nikola, i.. zrobiłam sobie tatuaż! Od zawsze o tym marzyłam i zabierałam się za to już wiele razy i nareszcie mi się udało. Pomimo tego, że minął już ponad tydzień, ja dalej w to do końca nie wierzę i każdego dnia patrzę na swoją kostkę i się uśmiecham. Dobrze jest czasem zrobić coś dla samej siebie! Nie żałuję, że to zrobiłam, a historia z tym związana jest bardzo zabawna i tak naprawdę, to wszystko wydarzyło się pod wpływem chwili i zamiast pójść na kawę, poszłam do salonu tatuażu. Kolejna sprawa to odwiedziny Nikoli. Ogromnie się cieszę, że ją poznałam! Spędziłyśmy razem cudownie czas i przez całe jej odwiedziny uśmiech nie schodził mi z twarzy, ale o tym w oddzielnym poście. Dziś przychodzę do Was z ulubieńcami miesiąca. W związku z tym, że nie dodałam ulubieńców lutego, postanowiłam połączyć luty razem z marcem i pokazać Wam kilka kosmetyków oraz innych rzeczy, które w ostatnim czasie skradły moje serce. Zapraszam do oglądania!

Hey everyone! After my long absence (mainly caused by my two weeks of halfterm and everything that is related to that) I'm finally back here with you! During these two weeks a lot of nice things happened! If you follow me on instagram and snapchat you probably already know everything. I worked a little bit, my friend Nikola visited me for couple of days and.. I did get a tattoo! I've always dreamed about that and I finally did it! It's been over a week now and I still don't believe it and I look at it everyday and smile. We have to treat ourselves sometimes! I don't regret that and the story behind that is very funny and it all happend accidentaly and instead of going for a coffee, I went to tattoo salon. Another thing that I wanted to talk about is my friend Nikola who came and visited me. I am delighted that I met her! We spent wonderful time together and I was happy and smiling for all the time when I was with her, but I will talk about it more in a separate post later. Today, I want to show you my monthy favourites. I didn't add anything on February, so I decided to join those two months together and show you some cosmetics and other things, which recently stolen my heart. I hope you will like it! 

Mgiełki z Victorii Secret. Dostałam je od Maćka na święta wielkanocne i z pewnością mogę powiedzieć, że był to strzał w dziesiątkę! Są to moje trzy ulubione zapachy. Nie dość, że ich opakowania są urocze, to na dodatek przepięknie pachną, a ich zapach utrzymuje się na naprawdę długo. Nie zastanawiajcie się i jeśli podobają Wam się ich zapachy - kupujcie!

Mists from Victoria's Secret. I got them from Maciek for Easter and I can certainly say that it was a good gift for me! These are my three favorite scents. Not only that, but their packages are charming, and they smell very beautiful + they last for a really long time! I really recommend them to everyone.


To już moje drugie perfumy z Zary i jestem z nich tak samo zadowolona jak z poprzednich. Cena jest również bardzo zachęcająca, ponieważ kosztują niecałe 10 funtów, a starczają na naprawdę bardzo długo. Ponad to są niewielkie i mieszczą się w torebce. Ja zabieram je ze sobą do collegu i używam ich bardzo często.

This is my second perfume from Zara and I'm as happy with them as with the previous ones. The price is also very encouraging, because they only cost less that 10 pounds and they last for a really long time. They are also really small and they can fit in your purse. I'm taking them with me to college everyday and I use them very often. 


Fluid z 'AA'. Kupiłam go podczas naszego wyjazdu w Zakopanym. Ten który ze sobą zabrałam akurat się kończył, a ja szybko potrzebowałam czegoś nowego. Zdecydowałam się wypróbować akurat ten z AA, ponieważ nie miałam z nim nigdy styczności, a inne kosmetyki z tej firmy (takie jak kremy i płyny do demakijażu) idealnie pasują do mojej cery. Był to strzał w dziesiątkę! Sprawdza się idealnie i chyba będę musiała poprosić moją babcię, żeby wysłała mi kolejny, bo ten jest już na wyczerpaniu.

Foundation from 'AA'. I bought it during our trip in Zakopane. The one that I had with me happen to be finished and I quickly needed something new. I decided to try out this one from AA, because I never tried it before and I like other cosmetics from this company (such as creams and lotions for removing make-up) and they perfectly fit into my skin. It was a hit! It works perfectly and I guess I'll have to ask my grandmother, so she will sent me it again, because this one is almost finished.


Paletka 'Naked 3'. Od dawna o niej marzyłam i był to kolejny prezent trafiony w dziesiątkę! Od momentu kiedy ją dostałam zaczęłam bardziej eksperymentować z makijażem i nie rozstaje się z nią na krok. Polecam!

'Naked 3' Palette. I dreamed about it for a really long time and it was another great gift! I started to experiment more with my makeup from the moment I got it and I don't leave it anywhere! I really recommend it. 


Lakiery 'Rimmel' oraz odżywka do paznokci z 'Eveline'. Jako, że postanowiłam dać sobie na kilka tygodni spokój z robieniem hybrydowych paznokci - lakiery te idealnie się sprawdzają i utrzymują się naprawdę długo. Odżywka natomiast utwardza i nabłyszcza moje paznokcie i sprawia, że wyglądają jeszcze ładniej! 

Nail polishes from 'Rimmel' and conditioner from 'Eveline'. I decided to give myself a little break from making hybrid nails and these nail polishes perfectly check and last for a really long time + the conditioner makes them look even nicer!

W tym miesiącu mam Wam także do polecenia dwa wspaniałe seriale, od których się uzależniłam! 


This month, I would like to recommend you two TV series, I'm addicted to them! 

Love, 
P

4 comments:

  1. Haha może kiedyś tez tak zrobię ze idac na kawę zachacze o salon tatuażu ? A jaki zrobilas ?

    magdawiglusz.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Vampire Diares<3
    Chociaż muszę przyznać, że ostatnie odcinki są dość męczące. Elena to, Elena tamto...

    Mgiełki również mam zamiar kupić, mam nadzieje, że i dla mnie się spodobają.:D

    ReplyDelete
  3. Może wreszcie zabiorę się za kupno tych mgiełek z Victoria's Secret, haha.

    ReplyDelete