26 April 2016

NIKKI W LONDYNIE

Co prawda Nikola odwiedziła mnie już jakiś czas temu, ale nie mogłam nie dodać posta z tej okazji! Wybaczcie, że robię to dopiero teraz. Po jej wyjeździe po raz raz kolejny tylko uświadomiłam sobie, że zawieranie 'internetowych znajomości' to coś naprawdę bardzo fajnego i można w ten sposób poznać mnóstwo wspaniałych i wartościowych osób. Nikola jest właśnie jedną z nich! Przyleciała do mnie na początku kwietnia i spędziłyśmy razem przecudowne i przezabawne kilka dni, których z pewnością nigdy nie zapomnę! Pomimo tego, że było to nasze pierwsze spotkanie, czułyśmy się tak, jakbyśmy znały się już od bardzo dawna. Udało nam się pojechać razem na siłownię i poćwiczyć, odwiedziłyśmy Sky Garden, które ostatnio jest jednym z moich ulubionych miejsc w Londynie, zwiedziłyśmy centrum, zrobiłyśmy zakupy na Oxford Street, Nikola namówiła mnie do kupienia czegoś, o czymś od dawna marzyłam (więcej w następnym poście), spacerowałyśmy po Notting Hill w poszukiwaniu idealnej kawiarni, oglądałyśmy jeden z najpiękniejszych domów w którym kiedykolwiek byłam, wybrałyśmy się nad morze, gdzie trafiłyśmy na cudowny zachód słońca (i gdzie zostałam także oblana przez wielką fale!),  przegrałyśmy majątek na maszynach (haha!), wygrałyśmy w kosza, nie wygrałyśmy misia ani żadnej innej nagrody, zjadłyśmy mnóstwo pysznego jedzonka, odkryłyśmy super restaurację na Covent Garden (Shake Shack) i przede wszystkim.. świetnie się razem bawiłyśmy! Z wielkim żalem odwiozłam Nikole na lotnisko i gdyby tylko była taka możliwość, zostawiłabym ją u siebie na o wiele dłużej. Jeżeli jesteście zainteresowani tym, jak wyglądały nasze pierwsze 2 dni spędzone razem, zapraszam TUTAJ. Oglądałam vlog Nikki już mnóstwo razy i ogromnie się cieszę, że mamy taką wspaniałą pamiątkę! Mam nadzieję, że nie wyszłam na szaloną wariatkę i że przyjemnie Wam się to oglądało! Sama zastanawiam się ostatnio nad założeniem swojego kanału na YouTubie, zawsze to coś nowego i innego. No ale.. zobaczymy! Dajcie mi koniecznie znać co o tym myślicie! 
Na koniec, chciałam ponownie podziękować Nikki za jej odwiedziny i za tyle radości i uśmiechu! Do zobaczenia już niedługo! 
Tymczasem lecę na szybkie zdjęcia do nowego posta i jadę do collegu, trzymajcie się! 
 
As you already know, Nikola visited me some time ago, but I could not add a post on this occasion! Forgive me I didn't do it before. After she left, once again, I only realized that 'Internet friendship' is something really cool and we can meet lots of valuable people. Nikola is just one of them! She came to visit me at the beginning of April and we spent beautiful and hilarious few days together, which I will certainly never forget! Despite the fact that this was our first meeting, we felt as if we knew each other for a long time. We were able to go together to the gym and work out, we visited the Sky Garden, which recently is one of my favorite places in London, we visited Central London, we did shopping on Oxford Street, Nikola persuaded me to buy something reallly nice (more in the next post), we were walking around the Notting Hill in search for the perfect coffee shop, we watched one of the most beautiful houses I have ever been to, we went to the seaside, where we saw a wonderful sunset, we lost money in the machines (haha!), we didn't win a teddy bear or any other reward, we ate lots of delicious food, we found a great restaurant in Covent Garden (Shake Shack) and most of all.. we had a great time and we had lots of fun! Unfortunately I had to drove Nikola to the airport and I wish she could stay for longer! 
If you are interested in what our first two days spent together looked like, I invite you HERE. I watched Nikki's vlog a lot of times already and I am delighted that we have such a wonderful reminder! I hope that after watching this, you don't think that I'm a crazy person, haha! I'm also wondering lately if I should have my own YouTube channel. It would be something new and different for me! Well.. we will see! Let me know what do you think about it! 
At the end, I wanted to thank Nikki again for her visit and for so much joy and smile! See you soon!
Meanwhile, I'm going on a quick photo shot for the new blog post and I'm off to college, kisses!





















LOVE,
P





7 comments:

  1. Widać po zdjęciach, że musiało być świetnie :)

    ReplyDelete
  2. Pieknie <3 TESKNIE bede ci spamowac tym hahaha <3

    ReplyDelete
  3. Internetowe znajomości to cos pieknego. A co do yt, bardzo chętnie bym cie ogladala

    magdawiglusz.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Też chcę takie świetne spotkanie z wami :D! Hehe :*
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    ReplyDelete
  5. Koniecznie załóż kanał na YT, jesteś świetne, tak btw to piękne fotki, Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete