20 April 2016

WEDNESDAY MORNING

Brakowało mi pisania nowych postów i robienia zdjęć na bloga! Przez ostatnie kilka dni, a może nawet i tygodni, mój aparat leżał całkowicie rozładowany, a kartę pamięci cudem znalazłam w portfelu. Wiosna niesie ze sobą słońce i piękną pogodę, ale również i koniec roku szkolnego, co wiążę się z masą lekcji, referatów i wypracowań. Na szczęście jestem bardzo zmotywowana i zdaje sobie sprawę z tego, że czym szybciej wszystko skończę, tym szybciej będę miała wolne, dlatego zamiast leżeć i oglądać filmy i seriale, lub patrzeć się w ścianę (co zdarzało się naprawdę często!), każdą wolną chwilę staram się poświęcić na lekcje i przygotowanie się do collegu. Dziś, korzystając z tego, że oddałam już prawie wszystkie prace na ten tydzień, wybrałam się z moją mamą na zdjęcia. Od rana świeci słońce i jest wyjątkowo ciepło, więc nawet nie myślałam o tym, żeby zakładać spodnie i wybrałam spódniczkę od MotelRocks. Na dworze było tak przyjemnie, że nawet nie musiałam zakładać rajstop i poczułam się jak w lato! Mam nadzieję, że moja dzisiejsza stylizacja Wam się spodoba, buziaki!

I missed writing new posts and taking photos for my blog! Over the past few days (maybe even weeks), my camera was lying completely discharged and I found the memory card somewhere in my wallet. Spring brings the sunshine and beautiful weather, but also the end of the school year, which means lots of lessons, lectures and essays. Fortunately, I am very motivated and aware of the fact that if I will finish everything soon, I will be free, so instead of lying and watching movies and series, or even looking at the wall (what happened really often!), I'm spending every free moment trying to finish all my lessons for college. Today, taking the advantage of the fact that I finished almost all of the work for this week, I went with my mom to take some photos. The sun was shining from the morning and it is very warm outside, so I didn't even think about wearing jeans and I picked my new skirt from MotelRocks. It was so nice so I didn't even had to wear tights and I felt like in the summer! I hope that you will like my today's look, kisses!



skirt: MotelRocks
turtleneck: h&m 
jacket: primark 
shoes: czasnabuty
bag: river island
watch: mockberg

Love,
P

7 comments:

  1. Góra za ciezka moim zdaniem. Moze gdybys zrezygnowała z kurtki/marynarki albo dała pod nia biała/kolorowa bluzkę to byłoby lepiej. Tak to strój ładny

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-) mi sie podoba tak jak jest, ale dziekuje za opinie!

      Delete
  2. zazdroszczę pogody, u nas w Polsce ostatnio się ochłodziło :( ale mam nadzieję, że długo to nie potrwa :) super wyglądasz :)

    ReplyDelete
  3. Świetna stylizacja! Przeglądam Twojego bloga od dłuższego czasu i praktycznie każdy post jest lepszey od poprzedniego :) Mam pytanie trochę z innej bajki, bo zastanawiam się nad studiami w UK, na jakim uniwersytecie studiujesz i czy polecasz? :)

    ReplyDelete
  4. Świetna spódniczka, bardzo Ci pasuje ten kolorek :)

    ReplyDelete