10 May 2016

APRIL FAVOURITES

Dziś, nareszcie, dodaję wpis, który powinien znaleźć się tutaj już w piątek! Z związku z tym, że przez ostatnie kilka dni pogoda w Londynie była przepiękna, prawie wcale nie było mnie w domu, a mój laptop leżał rozładowany przez cały weekend. Mam nadzieję, że wiosna, a może bardziej i lato, zostanie z nami juz na dłużej i że będę mogła nacieszyć się jeszcze słońcem i ciepłem. Dzięki temu wszystko od razu staje się lepsze i przyjemniejsze! 
Praktycznie cały weekend spędziłam na świeżym powietrzu, a w niedzielę udało mi się nawet pojechać nad morze - czyli tam, gdzie najbardziej lubię spędzać czas!
Wracając do tego, co chcę Wam tutaj dzisiaj pokazać - będą to ulubieńcy kwietnia! Lubię dzielić się z Wami moimi nowościami i 'odkryciami' i mam nadzieję, że Wam również podobają się tego typu wpisy i produkty oraz inne ciekawostki, o których tu wspominam! Zapraszam więc do czytania!

Today, finally, I'm adding a post that should be here on Friday! The past few days in London were really nice and the weather was just perfect. I spent the whole weekend outside my house and my laptop was discharger fot the last 2 days. I hope that spring, or maybe even summer will stay with us for a long time and that we will be able to enjoy the sun and warmth. Because of this weather everything becomes better! 
I spent almost the entire weekend outdoors and I went to the seaside on Sunday - which is where I like to spend my time the most!

Going back to what I want to show you here today - I will be talking about my April favourites! I like to share my discoveries with you and I hope you like when I'm doing it! So.. let's start!




Zegarek od Wardour and Brewer! 

Wszystkie zegarki które miałam do tej pory były bardzo eleganckie i prawie niczym się od siebie nie różniły. Ten jest zdecydowanie inny i wyróżnia się na tle innych. Po pierwsze - nie jest ani czarny, ani złoty, a po drugie - pasuje do prawie każdej mojej stylizacji. Poza tym jest bardzo dobrze wykonany i wygodny!

Watch from Wardour and Brewer!

All of the watches that I have are very elegant and similar to each other. This one is definitely different and it stands out from the others. First of all - it is not blabk or gold and it suits to almost all my outfits. Besides, it is very comfortable and well made!


Kompaktowa szczotka do włosów od Tangle Teezer 

Jest to już moja druga, lub nawet i trzecia szczotka z tej firmy i sprawdza się tak samo dobrze jak każda inna. A może nawet i lepiej? Dzięki temu, że jest odrobine mniejsza, idealnie mieści się do każdej mojej torebki (nawet do tej najmniejszej, kiedy wychodzę na imprezę!), a po drugie, poprzez to, że ma nakładkę, jest o wiele czystsza i wygodniejsza. Polecam!

Compact hairbrush from Tangle Teezer

This is my second, or even third hairbrush from this company and it works just as well as the rest. Maybe even better? The fact that it is a little bit smaller, it fits perfectly to all my bags (even to the smallest one, when I go to a party!), and secondly, it is so much cleaner and more comfortable to use! I recommend it to everyone!


Słuchawki od firmy SUDIO 

Biało-złote, modne i stylowe, dodatkowo mają skórzane opakowanie, dzięki któremu nie poplączą się i łatwiej będzie nam je przechowywać i znaleźć w torebce. Czego chcieć więcej? 
Jeśli użyjecie mojego kodu 'PaulinaP', otrzymacie 15% zniżki!

Earphones from SUDIO

White-gold and stylish! In addition, they have a leather package, so it is easier to store them and also to find them inside our bags! What more could you possibly want?
If you use my code 'PaulinaP', you will receive a 15% discount!


Jasne cienie/rozświetlacz z MUA 

Jeśli mam być szczera, to o rozświetlarczu, jak i o jego zastosowaniu, dowiedziałam się dopiero niedawno! Nigdy nie lubiłam eksperymentować z kosmetykami i używałam tylko sprawdzonych produktów. Któregoś dnia podpatrzyłam, jak mama maluje swoje kąciki oczu i pomyślałam, że również spróbuję! Od tamtego czasu robię to codziennie, używając tego i właśnie produktu. Moim zdaniem efekt jest naprawdę super!

Bright shades from MUA

To be honest, I found out about this products recently! I never liked to experiment with cosmetics and I only used those that I alrady knew. One day, I watched my mum doing her make up and I saw that she used it for the corners of her eyes. I tried it aswwell and since then, I'm doing it every single day! I think that the effect is really great! 


Pomadki od Karen Murell 


Pomadki od Karen Murell zostały zaprojektowane z Nowej Zelandii i są one zrobione z naturalnych składników. Ja wybrałam sobie moje 3 ulubione kolory - nude, jasny i ciemny róż. Moim zdaniem są one porównywalne do pomadek z Maca - trzymają się tak samo długo, a na dodatek przepięknie pachnął, oraz mają śliczne opakowania!

Lipstick from Karen Murell

 Karen Murell lipstics were designed in New Zealand and they are made from natural ingredients. I chosed my my 3 favorite colors - nude, light and dark pink. In my opinion, they are comparable to the Mac lipsticks - they stay as long as them and they have beautiful packaging! I recommend them to everyone as they are really good!


Poza tym mam Wam również do polecenia kilka filmów!


I also want to recommend you few movies!

Love, 

5 comments:

  1. Najbardziej zaciekawiły mnie szminki Karen Murell .:)

    ReplyDelete
  2. Mam wrażenie że ciągle krzyczysz tyle tu wykrzyknikow. :D Też lubię spedzac czas na powietrzu, ale niestety studia wzywają. :( Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  3. gdzie tworzysz takie grafiki jak np ten napis 'april favourites' ? :)

    ReplyDelete
  4. Ja też kocham morze ♥
    Zaciekawiły mnie te pomadki ;)
    I dziękuję za polecenie filmów, dopisałam je właśnie do mojej listy! ;*

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    ReplyDelete