20 May 2016

MY WISHLIST

W związku z tym, że dawno nie było tutaj takiego posta - dziś postanowiłam zaprezentować Wam moją wishlist na nadchodzący sezon! SHEIN organizuje właśnie wielką wyprzedaż, więc wykorzystałam tą okazję i wybrałam kilka ciekawych rzeczy z ich strony internetowej, które najbardziej przykuły moją uwagę i które chciałabym znaleźć w swojej szafie. Wyprzedaż zaczęła się już 17/05 i trwa aż do 23/05, także macie jeszcze czas na zakupy! Ja już złożyłam swoje zamówienie i czekam na przesyłkę, której nie mogę się doczekać. W związku z tym, że wczoraj oficjalnie skończyłam już college, będę miała teraz więcej wolnego czasu i postaram się zaglądać tu do Was troszkę częściej. A teraz zapraszam Was do dalszej części posta i życzę miłego piątku, buziaki!

Due to the fact that I haven't post something like this for a long time - I decided to show you my wishlist for the upcoming season! SHEIN is having a BIG SALE right now, so I chosed some interesting pieces from their website that really caught my attention. Their sale started on 17/05 and it lasts until 23/05, so you still have some time to buy something from them! I already made my order and I'm waiting for my package. I officially finished college yesterday and I have some more free time so I will try to post here more often. Now, I invite you to read the rest of the post and I wish you all have a nice Friday, kisses!





















Love,

3 comments:

  1. Rewelacyjna jest ta druga sukienka, sama chętnie bym taką założyła :)

    ReplyDelete
  2. Cudowne rzeczy wybrałaś sobie z tego sklepu.Mą uwagę w szczególności przykuły spodnie.Muszę przyznać , iż masz niezły gust.Fajnie , że skończyłaś już szkołę.Ja muszę jeszcze czekać do czerwca :*
    Zapraszam na mojego bloga , w którym dziś ukazał si nowy post :) : http://natikooo.blogspot.com

    ReplyDelete