26 May 2016

OUTFIT OF THE DAY

Kiedyś planowałam swoje stylizacje ze sporym wyprzedzeniem. W poniedziałek potrafiłam zastanawiać się już nad tym, co założę w czwartek, lub w piątek. Dopiero niedawno nauczyłam się podchodzić do tego bardziej spontanicznie i zauważyłam, że to właśnie takie stylizacje 'na szybko' wychodzą mi najlepiej. Stylizacja którą Wam tutaj dzisiaj przedstawiam powstała w około 2 minuty, jak nie mniej. Postawiłam na jasne kolory i nie pamiętam kiedy ostatni raz czułam się w nich tak dobrze! Do jasnych spodni dobrałam białe body, różowy płaszczyk z h&m, o którym prawie że już zapomniałam, oraz mój ulubiony brązowy kapelusz, bez którego nie wyobrażam sobie życia , a jeżeli chodzi o moje uczesanie - jest to moja nowa ulubiona fryzura w stylu, nie chce mi się mieć rozpuszczonych włosów, bo jest mi niewygodnie, ale nie chce mi się też robić kucyka, haha! Mam nadzieję, że Wam się spodoba i dziękuję kochanej Kamilce za piękne zdjęcia!

I used to plan my outfits in advance. On Monday, I could already think about what I'm going to wear on Thursday or Friday. Only recently I have learned to be more spontaneously and I have noticed that it is better for me. The outfit that I'm showing you here today took me about 2 minutes, if not less. I put on bright colours and I can't remember the last time I felt soooo good wearing them! I had my cream trousers, white body and pink coat from h&m (I almost forgot about it!), plus I also had my favourite brown hat and I couldn't live without it! Plus when it comes to my hairstyle - this is my new favourite thing to do and it is when I don't want to have my hair straight because it's uncomfortable, but I don't want to do a ponytail, so I do something in between that, haha! I hope you will like it and I'm very thanful to Kamila who took those nice pictures!



1. ASOS 2. H&M 3. ZARA




trousers: select
coat: H&M 
body: bershka
bag: river island
hat: primark 

Love, 
P



9 comments:

  1. Skąd buciki? Sa przepiękne :)

    ReplyDelete
  2. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się ten płaszczyk :)

    ReplyDelete
  3. Jak zawsze wygladasz niesamowicie uroczo *.* Fryzura jest śliczna ! Idealne upiecie nie są rozpuszczone ale tez nie związane ideolo hahaha
    Niesamowita kolorystyka i miejsce zdjęć !

    ReplyDelete
  4. Hej Paulinka super post! Zdradzisz skad szablon ?


    Olivkv.blogspot.com ")

    ReplyDelete
  5. Jesteś w Jessmilli? Chyba tak bo poznaję, uwielbiam cię oglądać, jesteś strasznie sympatyczna! Jeśli chodzi o posta to stylizacja jest przepiekna! Obserwuję:) zapraszam-> http://marta-martaah.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jesteś świetna serio. Zobaczyłam tego bloga dzięki jessmili i jest świetny

    ReplyDelete
  7. Ja ubieram zawsze to na co mam ochote rano , nie umiem planować co założe😊😊😊

    Uwiebliam Twojego instagrama i Ciebie, jesteś fantastyczną osobą i chciałabym Cię kiedyś poznać ☺☺ Teraz pozostaje mi tylko zaglądać częściej na tego cudownego bloga, zdecydowanie za mało osób Ciebie tu docenia. 😚😚😚😚 <3

    ReplyDelete