4 May 2016

TURKEY PHOTODIARY

Czas najwyższy na fotorelację z mojego wyjazdu do Turcji! Jeśli obserwujecie mnie na moim snapchacie i instagramie to pewnie widzieliście już że tam wyleciałam dokładnie, 14 kwietnia i spędziłam tam wspaniałe 4 dni, których z pewnością nigdy nie zapomnę. Turcja strasznie mnie zauroczyła jak i zaskoczyła! Szczerze mówiąc całkiem inaczej wyobrażałam sobie ten kraj i byłam pod ogromnym wrażeniem, kiedy już się tam znalazłam. Po pierwsze - nie spodziewałam się, że w połowie kwietnia będzie tam aż tak ciepło! W ciągu dnia temperatura wskazywała nawet i 30 stopni, co było dla mnie naprawdę wielkim szokiem! Wróciłam bardzo opalona, a w niektórych miejscach nawet i spalona. Po drugie - mieszkańcy tego kraju. Nie wiem czy po prostu miałam takie szczęście i trafiłam na takie osoby, czy wszyscy tam tacy są, ale.. Ci, których poznałam, byli bardzo mili i sympatyczni! Każdy kogo poznałam pozował z nami do zdjęć i do filmików, uśmiechali się i pomagali nam, polecali nam co warto zobaczyć, a kilka osób dodało mnie nawet na facebooku i do dziś piszą do mnie 'hej, co słychać i kiedy nas odwiedzisz?' haha! Podczas tych kilku dni udało mi się zrobić tak wiele, że pomimo tego, że wróciłam lekko zmęczona, byłam bardzo zadowolona i szczęśliwa. Największym przeżyciem i nowym doświadczeniem było dla mnie nurkowanie. Zawsze chciałam to zrobić, ale myślałam sobie.. ja? chyba nie jestem na to gotowa! A jednak, zrobiłam to! Pierwszy raz nurkowałam około 3-4 metry pod wodą, gdzie miałam okazję karmić rybki i oglądać je z bliska. Za drugim razem nurkowałam już troszkę głębiej i zobaczyłam nawet zatopiony statek! Niestety moja przygoda z nurkowaniem zakończyła się tak, że z nerwów zaczęłam oddychać nosem i wypadła mi rurka która dostarczała mi powietrze, ale ogólnie byłam zadowolona i cieszę się, że doświadczyłam czegoś takiego! Następnego dnia wypożyczyliśmy quady i jeździliśmy wzdłuż wybrzeża. Coś pięknego! Nagrałam sporo filmików i powolutku, małymi kroczkami, staram się zmontować dla Was filmik! Mam nadzieję, że będziecie mieli ochotę go obejrzeć i że Wam się spodoba! Zapraszam do oglądania zdjęć.

It's finally time to show you some photos from my trip to Turkey! If you are watching me on my snapchat and Instagram you probably already seen that I went there exactly on 14th of April and I spent a wonderful four days there, which I will never forget. Turkey really surprised me! To be honest, I imagined this country differently and I was very impressed when I went there. Firstly - I didn't expect it to be so hot there in the middle of April! During the day, the temperature indicated even 30 degrees, which really shocked me! I came back very tanned and in some places, even burner. Secondly - people from that country. I didn't know if I was just so lucky and came across such a nice people, or if everyone there is like that, but.. those who I met were very nice and friendly! Everyone I met posed with me for the pictures and videos, they smiled and helped us, recommended us what should we see and few of then even added me on facebook and we talk to each other, haha!
During those few days I was able to do so much nice things! Even if I came back a little bit tired, I was very satisfied and happy. The greatest experience for me was diving. I always wanted to do it, but I thought that I'm not ready for this! Finally.. I did it ! For the first time I dived around 3-4 meters under the water, where I had the opportunity to feed fishes and watch them very closely. The second time, I have dived a little deeper and I saw a sunken ship! Unfortunately, I was very nervous and I started to breath with my nose and I dropped the pipe that supplied me with air, but overall, I was happy and I'm glad I experienced something like that! Next day, we rented quad bikes and we rode along the coast. Something beautiful! I recorded a lot of videos and slowly, in small steps, I'm trying to make a video for you! I hope that you will like it! Now, I'm inviting you to watch the photos, enjoy!






























Love, P

10 comments:

  1. Czekam na filmik 😍😍

    magdawiglusz.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Cudownie razem wyglądacie, to po pierwsze. :) Zdjęcia piękne i aż się chce już wakacji i tego słońca .. ale jeszcze trochę! Super, że wypoczęłaś. ❤

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjęcia, zazdroszczę Ci takiego wyjazdu i już nie mogę się doczekać filmiku 😍
    margaretandmadeline.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Czekam na filmik!!!😄🎀💕

    ReplyDelete
  5. Jak zwykle cudowne i mega pozytywne zdjęcia ! Uwielbmiam twoje zdjęcia są pełne szczęścia i radości aż miło się na nie patrzy. Widać, że bawilas a raczej bawiliscie się cudownie !czekam na filmik z wyjazdu ! Sama z chęcią wyjechalabym na takie cudowne cztery dni.
    Pozdrawiam :*
    *ByKocur*~klik

    ReplyDelete
  6. Zazdroszczę wyjazdu do Turcji i tak pięknej pogody, kiedy w Polsce było mega brzydko. Mam kilka pytań odnośnie wyjazdu i mam nadzieję, że pamiętasz takie informacje i się z nimi podzielisz :)
    1. Dokładnie w jaki miejsce udałaś się w Turcji?
    2. Jakie miejsce wybrałaś do noclegu?
    3. Jaki był łączny koszt takiej przyjemności jak 4 dni w Turcji?
    Zawsze mnie to ciekawiło jak to wygląda, a widać, że w tym roku będziesz dużo podróżować a ja bardzo chętnie podpatruję miejsca w których się znajdujesz, a takie informacje pozwoliłyby mi zaplanować być może moją (bądź kogoś) wymarzoną podróż :)

    edytafotografuje.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bylam dokladnie w Marmaris :-) spalismy w hotelu 'Green Nature Resort & Spa', a jezeli chodzi o koszt - byla to niespodzianka i sama nie mam pojecia ile to wszystko kosztowalo :-)

      Delete
  7. piękne zdjęcia <3 też chciałabym kiedyś spróbować nurkowania :) filmik na pewno oglądnę! :D

    ReplyDelete