11 June 2016

20 THINGS

Hej kochani! Dziś przygotowałam dla Was coś zupełnie innego. Nie jest to ani stylizacja, ani nic z tych rzeczy. Dziś chciałabym dać Wam możliwość poznania mnie jeszcze lepiej, a więc.. przygotowałam Wam listę 20 ciekawostek i faktów o mnie, o których być może jeszcze nie wiecie. Planowałam taki post już od dawna, ale nigdy nie mogłam się za to zabrać. Dziś w końcu przyszedł na to czas i mam nadzieję, że Wam się spodoba iii.. zapraszam do czytania!

Hello everyone! Today, I prepared you something completely different. It is not an outfit or anything like that. Today, I would like to give you the opportunity to get to know me better, so.. I have prepared a list of 20 things and facts about me and you probably don't know about them yet. I was planning to add this post a long time ago, but I could never finish it. Today is the day, so I hope you will like it and I invite you to read it!

1. Nie lubię, a wręcz nienawidzę przedmiotów ścisłych. Od zawsze byłam, jestem i będę humanistką. Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę, że pozdawałam już wszystkie egzaminy z matematyki, fizyki i chemii i nareszcie mogę zapomnieć o tym raz na zawsze!

2. Jestem spóźnialska i wszyscy zawsze muszą na mnie czekać. To dziwne, bo z drugiej strony uwielbiam wszystko planować i ustalać, a nie potrafię nigdzie zjawić się na czas, haha, ale.. pracuję nad tym!

3. Uwielbiam jeść i próbować nowych potraw i najwięcej wydaję nie na ubrania ani na buty, a.. na jedzenie!

4. Marzę o podróży do USA! Kiedyś tam będę - jestem tego pewna. 

5. Swój pierwszy (i jak na razie jedyny) tatuaż zrobiłam bardzo spontanicznie. Wybrałam się z koleżanką na kawę i zamiast do kawiarni, weszłam do salonu tatuażu. 

6. Boję się horrorów i zazwyczaj oglądam je z zamkniętymi oczami, ale pomimo tego i tak chodzę na nie do kina i oglądam je w domu. 

7. Zawsze przed snem muszę wypić herbatę i zapalić świeczkę, inaczej nie zasnę, nie ma takiej opcji.
8. Przez ponad sześć lat uczyłam się języka Rosyjskiego. 

9. W wieku dziesięciu lat należałam do zespołu wokalnego, jeździłam na warsztaty z panią Elą Zapendowską i dwa razy występowałam w programie 'Od Przedszkola do Opola'. 

10. Wierzę w karmę i w to, że dobro lub zło do nas wraca. 

11. Mam obsesje na punkcie swoich paznokci. Zawsze muszą być zadbane, równe i idealnie pomalowane. 

12. Wszystko muszę mieć zawsze dopięte na ostatni guzik i nie lubię kiedy coś nie idzie po mojej myśli. 

13. Jestem z Maćkiem od 8 marca 2012 roku. 
14. Od dwóch lat planuję zdać prawo jazdy. Cały czas o tym zapominam, albo odkładam to na później. Co prawda właśnie sobie o tym przypomniałam, ale do jutra pewnie znowu zapomnę. 

15. Uwielbiam oglądać stare zdjęcia, które przywołują we mnie wiele wspomnień. 

16. Kocham jeździć autem, słuchać muzyki i podziwiać piękne widoki. Dwie z moich najdłuższych podróży w życiu to Londyn-Chorwacja oraz Londyn-Polska i oba te wyjazdy wspominam bardzo dobrze!

17. Lubię być opalona, ale samo opalanie się mnie nudzi i nie potrafię długo wysiedzieć na słońcu. 

18. Nie potrafię wyjść z domu bez zjedzenia śniadania. Jest do dla mnie najważniejszy posiłek w ciągu całego dnia!

19. W tym roku (2016) mija 5 lat, odkąd przeprowadziłam się do Londynu. 

20. Uwielbiam spacerować, zwłaszcza w letnie wieczory. 
1. I don't like science. I am and I will always be a humanist. You don't even know how happy I am that I have passed all of my exams in mathematics, physics and chemistry and I can finally forget about them forever!

2. I am always late and everyone have to wait for me. It's strange, because, on the other hand, I love to plan everything, but I can't show up anywhere on time, but.. I'm working on it!

3. I love to eat and try new dishes and I spend most of my money not on clothes or shoes, but.. on food!

4. I dream of traveling to the USA! I'll be there someday - I'm sure. 

5. I did my first (and only) tattoo very spontaneously. I went on a coffee with my friend and instead of going to the cafe, I went to the tattoo salon. 

6. I'm afraid of horror movies and I usually watch them with my eyes closed, but I like to go to the cinema and watch them and I'm also watching them at home. 

7. I always have to drink a cup of tea and light a candle before I will go to sleep or I won't be able to sleep in peace. 
8. I studied Russian language for over 6 years.

9. At the age of ten, I belonged to the vocal 'band', I went to a workshop with Ela Zapendowska and I performed in 'Od Przedszkola do Opola', twice.

10. I believe in karma. 

11. I am obsessed with my nails. They must always be even and perfectly painted.

12. I always think about everything and I don't like when things don't go my way.

13. I'm with Maciek from 8th of March, 2012.
14. I'm planning to pass my driving test for two years now. I forget about it, or I'm leaving it for later. I've just remembered about it, but I will probably forget tomorrow. 

15. I love watching old photos, they bring me lots of memories. 

16. I love road trips, listening to music and enjoying the views. My two longest journeys in life are: London to Croatia and London to Poland and I really liked both of those trips!

17. I like to be tanned, but sunbathing makes me bored and I can't just sit in sun for a long time.

18. I can't leave my house without eating breakfast. For me - it is the most important meal of the whole day!

19. It's been five years since I moved to London.

20. I love going for a walks, especially on summer evenings.

To byłoby chyba na tyle - mam nadzieję, że Wam się spodobało, buziaki! 

That's all - I hope you will like it, kisses!
Love, 



7 comments:

  1. Wow, o 9 bym się nawet nie spodziewała ❤ zdolnaaa

    magdawiglusz.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetny post.:)
    Fajnie, że wpadłaś na coś innego, dzięki temu czytelnicy dowiedzą się więcej o Tobie.:)

    ReplyDelete
  3. Świetny post! Czekam na więcej postów :D <3

    ReplyDelete
  4. Też mam obsesje na punkcie swoich paznokci. Masz idealny uśmiech :).
    Ps. Uwielbiam oglądać Twoje snapy :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Podróż do USA i oglądanie horrorów - mam tak samo haha!

    ReplyDelete
  6. jestes taka kochana :)

    ReplyDelete
  7. Świetne fakty, na pewno inne niż wszystkie i mówią coś więcej o Tobie! :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    ReplyDelete