4 June 2016

BLACK HEELS

Kiedy ten czas tak szybko zleciał? Jeszcze niedawno przecież był styczeń, zima, deszcz i chłód, a teraz mamy już czerwiec! Co prawda aż tak wiele się nie zmieniło, bo w Londynie niestety nadal jest podobnie jak w styczniu i do lata jeszcze daleko, ale.. czas naprawdę leci jak szalony! Mam tyle planów na tegoroczne wakacje, że nie obędzie się chyba bez planowania i zapisywania wszystkiego w którymś z moich notesów. Ogromnie się cieszę z tego powodu, bo nie lubię siedzieć w miejscu i czekam na to, co przyniosą mi nadchodzące miesiące! Dziś przychodzę do Was z troszkę innym wydaniu, bo jak widać - bardziej eleganckim. Znalazłam te sandałki w H&M i kiedy je przymierzyłam, wiedziałam, że muszę je mieć. Nie jestem wielką fanką obcasów i zazwyczaj wolę płaskie obuwie, ale te należą do wyjątkowo wygodnych, więc.. czas najwyższy nauczyć się chodzić na obcasach! Mam nadzieję, że stylizacja Wam się spodoba i zapraszam do oglądania zdjęć.

Time flies so fast! I remember that not that long time ago it was January, winter, rain and cold and now.. we have June already! To be honest, not everything has change as the weather in London is still the same as in January and summer is not here. I have so many plans for this year's summer holidays and I think I will have to use one of my notebooks to plan everything. I am very happy because of this, because I don't like to sit in one place and I look forward to what the next couple of months will bring me! Today, I'm showing you something slightly different, because as you can see - I look more elegant. I found these sandals in H&M and when I tried them on, I knew I need to buy them. I'm not a big fan of high heels and I usually prefer flat shoes, but these are extremely comfortable, so.. I think it is the right time to learn how to walk in heels! I hope that you will like my outfit! 





1. H&M 2. NEW LOOK 3. MISS GUIDED


shoes: H&M
jeans: new look
shirt: H&M
jacket: SHEIN
watch: marc bale

Love,

6 comments:

  1. Jaki ty masz cudowny styl *.* Nie mogę przestać się zachowywać, każda twoja stylizacja.
    Koszula i szpilki są przepiękne ! Wygladasz olśniewająco i jeszcze ten twój uśmiech !
    Kochana mogę cię spytać o to jaka jest pogoda w Londynie w sierpniu zwłaszcza pod koniec ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję, bardzo mi miło :* a jeżeli chodzi o pogodę, to bywa naprawdę różnie, jak to w Londynie! powinno być w miarę słonecznie, ale może też być deszczowo, tutaj nigdy nic nie wiadomo :-(

      Delete
  2. W Polsce pogoda cudowna.
    Pięknie wyglądasz w takim wydaniu, podziwiam twój styl , jest poprostu genialny ☺☺

    ReplyDelete
  3. Wyglądasz bosko :) Rewelacyjne buciki, koszula i kurtka <3

    ReplyDelete
  4. Piękna stylizacja, bardzo mi się podoba taki zestaw i sama chętnie bym go ubrała :)

    ReplyDelete