15 June 2016

FRIDAY LOOK

 Dziś przychodzę do Was ze stylizacją z ostatniego piątku, kiedy mogliśmy się jeszcze nacieszyć odrobiną słońca i ciepła. Przez ostatnie kilka dni ciągle pada i jak na razie nie widać końca. Kto by powiedział, że to lato? Nie mogę się już doczekać naszego wyjazdu - bo niestety chyba dopiero tam uda mi się nacieszyć ładną pogodą, ale.. o tym gdzie jadę dowiecie się dopiero wtedy, kiedy już się tam znajdę, haha! Nie będę się chwalić i nic zapeszać, dopóki nie wsiądę do samolotu. 
W tym tygodniu mam sporo wolnego, dlatego też staram się wykorzystać ten czas najlepiej jak się da i robię to, na co nigdy nie mogłam sobie pozwolić chodząc do collegu, lub do pracy. Dużo ćwiczę, gotuję, sprzątam i nadrabiam zaległości w filmach i serialach. Może nie brzmi to zbyt ekscytująco, ale jest to dokładnie coś, czego potrzebowałam. Moją nową pasją stało się kupowanie nowych przypraw i gotowanie z Jamie Olivier, którego potrawy są naprawdę pyszne i bardzo proste w wykonaniu. Ponadto udało mi się także sprzątnąć w szafie i posegregować ubrania, dlatego nareszcie mogę ruszyć ze swoją pierwsza wyprzedażą szafy! Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni, a ja w ciągu kilku kolejnych dni postaram się wszystko wyprać, wyprasować, porobić zdjęcia i wystawić Wam do sprzedaży. 
Do usłyszenia niedługo, buziaki! 

Today, I'm showing you my outfit from last Friday, when we could enjoy a bit of sun and nice weather. Now, unfortunately it rains and it doesn't look as it is going to stop soon. Who would say it it summer? I can't wait for our holiday trip - because I will finally enjoy nice weather, but.. I'm not going to tell you where I'm going and you will see once I got there, haha! I don't want to say anything until I will get on the plane. 
I have a lot of free time this week, so I'm trying to use it as best as I can and I'm doing things I didn't have time to do when I had college or work. I'm practicing a lot, cooking and catching up on movies and series. It might not sound very exciting, but this is exactly what I needed. My new passion is buying new spices and I cooking with Jamie Olivier. His dishes are really delicious and very simple. I was also able to clean up in my closet and sort out my clothes, so I can finally sell some of my stuff I don't wear anymore. I hope that you will be satisfied and I will try to wash, iron, photography and put those items to sell in a few days. Talk to you soon, kisses!



1. TOP SHOP 2. BERSHKA 3. SHEIN 



1. TOP SHOP 2. BERSHKA 3. ZARA



jacket: LEE
shorts: topshop 
turtleneck: h&m 
shoes: converse
watch: mockberg 

Love, 

6 comments:

  1. Jak zawsze wyglądasz pięknie :) Zwyczajnie ubrana a i tak zachwycasz! Mam pytanie dodatkowo. W jakiej aplikacji obrabiasz zdjecia na insta? I jakich filtrów najcześciej używasz (jeżeli jakis używasz?)? Napisz cos o tym bo twoje zdjecia na insta to mistrzostwo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję pięknie :* zdjęcia przerabiam w vsco cam!

      Delete
  2. Pięknie wyglądasz, zegarek świetny! Od dawna poszukiwałam takiego, ale zawsze kiedy go widziałam...odkładałam na kiedy indziej, tak bywa..:( Piękna stylizacja!
    http://marta-martaah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Czym robisz zdjęcia na bloga ? iphonem czy aparatem ? Jak aparatem to jaki model ? :-)

    ReplyDelete