23 June 2016

RIPPED JEANS


Poprzez dzisiejszą 'wspaniałą', deszczową pogodę, jedyne o czym marzyłam to to, aby nareszcie położyć się spać, ale.. Jak to ja, standardowo musiałam sprawdzić prognozę na jutro i to, co zobaczyłam, automatycznie zmieniło mój humor! Uwaga, uwaga - jutro w Londynie ma być słonecznie, a na dodatek termometr ma wskazywać ponad 20 stopni, haha, WOW! Wybaczcie, że tak przeżywam tutaj tą pogodę, ale oglądając zdjęcia ludzi mieszkających w Polsce, naprawdę brakuje mi takiego prawdziwego lata.. 
Dziś przychodzę do Was z moją stylizacją z tamtego tygodnia. Zwykły biały golfik, białe buty i jeansy z dziurami, które moim zdaniem najbardziej przyciągają uwagę w całej tej stylizacji. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i życzę miłego wieczorku! 

Because of today's 'wonderful', rainy weather, the only thing that I dreamed about was to finally go to sleep, but.. As always, I had to check the weather for tomorrow and it automatically changed my mood! Attention, attention - it's going to be sunny, in London tomorrow and it will be more than 20 degrees, haha, WOW! Forgive me that I'm talking about weather that much, but looking at pictures of people living in Poland, I really miss this true summer..

Today I want to show you my outfit from last week. Plain white turtleneck, white shoes and ripped jeans, which in my opinion - have the most of the attention. I hope you enjoy it and I wish you have a nice evening!




jeans: shein
shoes: adidas superstar
bag: river island
turtleneck: na-kd 

Love, 


3 comments:

  1. Oj tak 😍Stylizacja jest bardzo ciekawa. Niby zwykła ale baaaardzo mi się podoba i uważam, że do Ciebie pasuje. Takie stylizacje właśnie kojarzą mi się z typowym Twoim stylem :) buziaki

    ReplyDelete
  2. Faktycznie przykuwają uwagę! Stylizacja bardzo do Ciebie pasuje! Super wyglądasz :*

    ReplyDelete