1 July 2016

CLASSIC


Bluzki 'hiszpanki' to chyba ostatnio jeden z najgorętszych trendów. Można je znaleźć prawie w każdym sklepie i każda osoba łączy je na swój własny sposób, nawet i na sportowo. Osobiście wolę nosić je do tych bardziej eleganckich dodatków i wydaje mi się, że mają swój własny urok, który sprawia, że każda stylizacja wygląda wyjątkowo. Ja postawiłam na szarą, ponieważ wydała mi się bardzo ciekawa i inna niż wszystkie. Zamówiłam ją ze sklepu SHEIN i bardzo mnie zauroczyła. A Wam jak się podoba? 

Those off shoulder blouses are probably one of the hottest trends right now. You can find them in almost every shop and every person wear them in their own way and they even create sport outfits. Personally, I prefer to wear them with more elegant accessories and for me, it seems like they have their own charm and they make our outfits look more special. I chosed gray one, because I think it looks very interesting and different from the rest of them. I ordered mine from SHEIN website. What do you think about it? 





trousers: pull&bear 
blouse: SHEIN
shoes: SCHAFFA 
bag: Michael Kors
watch: oozoo

Love,
P


5 comments:

  1. Prześliczna bluzka :) uwielbiam Twój styl :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo podobają mi się takie bluzki, twoja wygląda zupełnie inaczej, od tych które widziałam, ale podoba mi się zdecydowanie bardziej! Pozdrawiam, Darin Kr blog.

    ReplyDelete
  3. Wyglądasz świetnie, jak kobieta z klasą:)

    ReplyDelete