9 July 2016

Dziś na szybko - bo przed pracą. Przedstawiam Wam stylizację z serii 'oby było ładnie i wygodnie', haha! Miałam sporo do załatwienia tego dnia, więc wymyślenie tego zestawu zajęło mi góra dwie minuty. Po raz pierwszy ubrałam tego dnia także moje nowe ulubione espadryle, które mogłabym nosić codziennie. A teraz lecę na metro, a Wam życzę miłego weekendu! 

Today's post will be very fast - because I'm in a rush before work. I'm showing you an outfit which I call 'nice and comfortable', haha! I had a lot to do on that day, so it took me about 2 minutes to come up with this ootd.  It was also the first time I wore my new favorite espadrilles that I could wear every day. Now, I'm going to the underground and I wish you have a nice weekend!







Love,
P


4 comments:

  1. Wyglądasz uroczo!
    mega mi się podoba Twój styl ;**
    absolvedreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Skad ta cudna kamizelka?

    ReplyDelete