28 July 2016

GREEN DRESS

Najważniejszym elementem w dzisiejszej stylizacji, którą Wam tutaj pokazuję, jest moja nowa, ukochana zielona sukienka z pull&bear. Dorwałam ją na swoich ostatnich zakupach w Westfield i pomimo tego, że dla wielu z Was wygląda pewnie na najzwyklejszą sukienkę na świecie - moim zdaniem świetnie się prezentuję i za pomocą dodatków, można założyć ją na każdą okazję.
Zdjęcia do tego posta przygotowałam za pomocą Igi, która ponownie przyleciała na wakacje do Londynu i za którą się stęskniłam! Bardzo miło spędziłyśmy razem dzień. Oprowadziłam ją po moim ukochanym Richmond, zjadłyśmy dobre jedzonko i jak zwykle - porobiłyśmy zdjęcia, haha! W ciągu ostatnich kilku dni byłam bardzo zapracowana, ale na szczęście mam przed sobą 4 dni wolnego i postaram się wszystko nadrobić - buziaki!

The most important element of today's outfit it my new lovely, green dress from pull&bear. I bought it in Westfield recently and despite the fact that probably, for mny of you - it looks like the most ordinary dress in the world - in my opinion, using the right accessories, it will be good for any occassion.
Iga helped me to prepare photos for this post. She is back in London and I've missed her a lot! We spent a really nice day together. I showed her my beautiful Richmond, we had nice lunch and we did lots of photos - as usual, haha! I was very busy in the past few days, but now - I have four days off and I will try to catch up with everything - kisses!





dress: pull&bear
shoes: tkmaxx
glasses: new look 
choker necklace: twinkledeals

Love, 


4 comments:

  1. Bardzo mi się podoba Twoja sukienka, możesz powiedzieć jaki masz rozmiar? Bo jestem podobnej budowy i nie wiem jaki wziąć rozmiar;) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Śliczna ta sukienka, niby taka prosta i w ogóle ale ma coś w sobie co mnie urzekło 😍

    ReplyDelete
  3. Przepięknie wyglądasz a ten uśmiech cudowny! Jakim aparatem robisz zdjęcia?
    Olivkv.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam takie "zwykłe sukienki", które za pomocą dodatków można założyć na każdą okazję.

    ReplyDelete