5 July 2016

SUMMER MUST-HAVES

Hej kochani, dzisiaj przychodzę do Was z kilkoma wakacyjnymi must-haves. Wybrałam kilka rzeczy ze sklepu ROMWE, które moim zdaniem są idealne na lato, oraz są wyjątkowo popularne w tym sezonie. Dzięki nim można stworzyć naprawdę bardzo fajne stylizacje, a ich cena wcale nie odstrasza. Mam nadzieję, że post Wam się spodoba, buziaki!

Hey everyone, today I'm coming yo you with a few of mine summer must-haves. I chose a couple of things from the shop called ROMWE, which - in my opinion, are perfect for summer and they are also extremely popular for this season. Using them, you can create a really cool outfits and they are not that expensive. I hope you will like this post, kisses!

2. LINK
3. LINK


1. LINK
2. LINK
3. LINK


1. LINK
2. LINK


1. LINK
2. LINK


1. LINK
2. LINK
3. LINK


1. LINK
2. LINK
3. LINK


1. LINK
2. LINK 

Love, 
P
















5 comments:

  1. masz świetny gust, uwielbiam twojego bloga c:

    ReplyDelete
  2. Masz świetny gust, uwielbiam twojego bloga. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. Cudny ten granatowy kombinezon! Szukam wszędzie idealnego... :)

    ReplyDelete
  4. Świetna lista, bardzo spodobały mi się te kombinezony :) Darin Kr blog.

    ReplyDelete
  5. Chętnie przygarnęłabym te rzeczy do mojej szafy! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete