13 July 2016

SUMMER PHOTO DIARY

Na dzisiaj przygotowałam dla Was mini 'photo diary' z kilku, a może nawet i z kilkunastu ostatnich dni. Uwielbiam robić zdjęcia i robie je praktycznie co chwilę, ale nie zawsze wszystkie zamieszczam na swoich social mediach. Czasami po prostu zwyczajnie o tym zapominam, albo uznaję, że nie potrzebuję takiego zdjęcia na swoim portalu, sama nie wiem dlaczego! W związku z tym, że uzbierało się tych zdjęć już całkiem sporo, doszłam do wniosku, że pokażę Wam je tutaj i.. sami je ocenicie! Miłego dnia :*

For today, I prepared you a mini 'photo diary' with some photos from the last couple of days. I love taking pictures and I am doing it almos all the time, but I don't always put them on all my social media. Sometimes, I just simply forget about it or I come to the conclusion that I don't need such photos on my account, I don't really know why! I will show you some of those pictures now and you will decide what do you think about them! Have a lovely day :*













Love,

6 comments:

  1. Piękne zdjęcia, niektóre takie tamblerowe xxx

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam oglądać mix takich zdjęć ;) Uwielbiam twój styl, zawsze wyglądasz świetnie :D

    ReplyDelete
  3. Wasze wspólne zdjęcie, jak leżycie na trawie (sklejka nr 8), jest po prostu cudowne. :) Buziaki!

    ReplyDelete
  4. swietne zdjecia :)

    ReplyDelete
  5. Ale świetne zdjęcia! Spodobały mi się! Uwielbiam cykać takie zwykłe, codzienne fotki. Też nie zawsze umieszczam je na moich social mediach, ale zachowuje, bo są świetne pamiątką :) Od niedawna zaglądam na Twojego bloga i bardzo mi się spodobał, więc z chęcią zaobserwowałam! Buziaki!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  6. Jak widzę, trafiło mi się zaobserwować jako 100 osoba! :D

    ReplyDelete