16 July 2016

WHITE T-SHIRT


Dziś przychodzę dzisiaj z prostym 'ootd' z zeszłego tygodnia. Czasami mam takie dni, kiedy nie chcę mi się mysleć o tym co mam na siebie włożyć i najlepszym rozwiązaniem jest wtedy zwykła koszulka (najlepiej biała lub czarna), jeansy (ewentualnie leginsy) i wygodne buty.  Poza tym przestałam też męczyć swoje włosy prostownicą i układam je w troszkę inny sposób. Dzięki temu zaoszczędzam troszkę czasu i nie trzeba czekać na mnie aż tak długo jak zawsze, haha!
Lecę ze znajomymi do centrum na rowery, a Wam życzę miłego weekendu!

Today, I'm showing you a simple 'ootd' from last week. Sometimes, I have those days when I don't want to think about what I'm wearing and the best solution then is just a simple T-shirt (white or black), jeans (or leggings) and comfortable shoes. Besides, I don't straightener my hair anymore and I'm making them in a little bit different way so I save some time and people don't have to wait for me as long as always, haha! 
Now, I'm going to central London with my friends to ride on bikes and I wish you all have a nice weekend! 






jeans: bershka
t-shirt: zara
shoes: adidas superstar
bag: Michael Kors
watch: DW

Love,
P

4 comments:

  1. Hej :D mogłabyś powiedzieć skąd są te czarne sznurowane sandałki z dzisiejszego snapa, na którym pozujesz z koleżanką i obie macie je na nogach? Dziękuję ;)

    ReplyDelete
  2. Paulina takie nie prostowane włoski są o niebo lepsze :) Nie są takie nudne jak zwyczajne wyprostowane włosy, mam nadzieję, że wiesz co mam na myśli. Ja też przez bardzo długi czas prostowałam dzień w dzień włosy przez co były w strasznym stanie. Nie mam pojęcia jak to się stało, ale nie prostuję już włosów tak jak kiedyś, fakt faktem, że od góry przelecę je z 3 razy żeby się nie puszyły, ale to nie jest już takie prostowanie jak kiedyś, czyli całe włosy, końcówki itd. Przyzwyczaiłam się do moich loków i nawet powiem Ci, że jestem strasznie z nich zadowolona i podobają mi się :) Nie sądziłam, że kiedykolwiek to powiem haha. Pozdrawiam ! xx

    ReplyDelete