20 August 2016

DURDLE DOOR

W zeszłą niedzielę wybraliśmy się w przepiękne miejsce - Durdle Door. Będąc tam poczułam się tak, jakbym wyjechała gdzieś daleko poza Wielką Brytanię. Wspaniałe widoki, czyste powietrze i woda, no i jeszcze raz piękne widoki, haha! Jedynym minusem była chyba tylko kamienista plaża, do której już zresztą zdąrzyłam się tutaj przyzwyczaić. Pomimo długiej i dosyć męczącej podróży, warto było się tam wybrać, nawet na te kilka godzin. Odpoczęłam, popływałam, a nawet i troszkę się opaliłam. Wyjazd ten sprawił, że jeszcze bardziej nie mogę się doczekać swojego wyjazdu, który zajmie mi nie jeden dzień, a 16! Zdecydowanie polecam odwiedzić to miejsce wszystkim, którzy mieszkają w pobliżu. Jeżeli chodzi o nasze o wyjazdy nad morze - najczęściej wybieraliśmy Brighton - mamy tam w końcu najbliżej, dlatego cieszę się, że tym razem postawiliśmy na coś innego! Zapraszam Was do obejrzenia kilku zdjęć, mam nadzieję, że Wam się spodobają! Nie wzięłam ze sobą aparatu, ponieważ nie chciałam go nie daj Boże zgubić lub zamoczyć (taką właśnie jestem niezdarą, Maciek zresztą też), dlatego używałam telefonu, ale pomimo tego i tak jestem zadowolona z efektów. Buziaki! 

We went to a beautiful place last Sunday - Durdle Door. Being there felt as if I went somewhere far beyond Britain. Great views, clean air and water, and once again - beautiful views, haha! The only 
downside was probably stones on the beach, but I already get used to them. I rested, swam and tanned. This trip made me even more excited for my trip, which will take me more that one day, as I'm going for 16 days. I would definitely recommend to visit this place to all who live nearby. As for our trips to the seaside - we were usually going to Brighton, as it is the closest city. I'm glat that this time we decided to go somewhere else. I'm leaving you with some pictures and I hope you will enjoy them. I didn't take my camera with me, because I didn't want to lost it or get it wet (believe me, me and Maciek are very clumsy), so I used my phone and I'm pleased with the results. Kisses!





 

Love,
P

2 comments: