8 August 2016

NOTTING HILL

Niestety, na blogu zrobiło się ostatnio troszkę spokojniej - ale już do Was wracam! Prawie cały zeszły tydzień spędziłam w pracy, a w weekend postawiłam na odpoczynek i postanowiłam odłożyć dokończenie i dodanie tego posta na dzisiaj. Rok temu miałam tyle wolnego czasu, że prawie całe wakacje przeleżałam w domu i nie zrobiłam nic konkretnego. W tym roku jest całkowicie na odwrót i ogromnie mnie to cieszy. Może nie mogę leniuchować sobie tak jak zawsze, ale przynajmniej aktywnie spędzam czas i czuję, że to co robie ma na mnie dobry wpływ i wiele mnie nauczy.
Jeśli chodzi o stylizację, którą Wam tutaj dzisiaj pokazuję - jest to jedna z moich ulubionych. W Londynie znów wyszło słońce, a ja chciałam koniecznie ubrać swoje nowe spodenki z h&m, które swoją drogą - są bardzo wygodne, jak i pasują do prawie wszystkiego, co mam w swojej szafie. Dodatkowo ubrałam też moje espadryle z tk&maxx, które są zbawieniem na tak gorące dni. Dajcie mi znać jak Wam się podoba! x

Unfortunately, it was quiet on my blog recently - but I'm back! I spent almost the whole last week at work and I decided to rest on weekend, so I left this post for today.  A year ago, I had so much of free time that I spend almost the whole holidays at home, lying down and not doing anything. This year, everything is completely opposite and it makes me very happy! Maybe I can't be lazy as always, but at least I'm doing something useful and I feel that it has a good effect on me and it will teach me a lot. 
Let's talk about my outfit. This is on of my favorites. The sun is back in London and I wanted to wear my new shorts from H&M. They are very comfortable and they look nice with everything I have in my closet. I decided to wear my espadrilles from tk&maxx - they are the best for hot days! Let me know what do you think! x











t-shirt: h&m
shorts: h&m
shoes: tk&maxx

Love,
P

9 comments:

  1. Robisz zdjęcia aparatem czy telefonem ? :*

    ReplyDelete
  2. Kto robi Ci zdjęcia na bloga i jakim aparatem? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iga robiła mi zdjęcia moją lustrzanką :-)

      Delete
  3. spodenki są bardzo fajne i ślicznie wyglądają z tą bluzeczką ;)

    ReplyDelete
  4. Stylizacja piekna :) Spodneki sa boskie! Ale najbardziej spodobały mi sie buty. Czy mogę zapytać ile za nie zapłaciłaś? :)

    ReplyDelete
  5. Ślicznie wyglądasz, bardzo fajne buty!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  6. Wyglądasz super tak dziewczęco i lekko. Espadryle świetne sama sobie kupiłam podobne w Primarku :)

    ReplyDelete