15 August 2016

QUICK LOOK

Moje ulubione zestawienie w dni, kiedy nie wiem co mam na siebie założyć. Moja nowa zielona kurteczka z bershki wygląda super praktycznie z każdymi dodatkami, a czarne spodenki są najwygodniejsze na świecie. No i moje niezastąpione różowe butki - szybko, wygodnie i ładnie! Pogoda w Londynie nadal nas w miarę rozpieszcza, więc w ciągu ostatnich kilku dni prawie każdego dnia mam na sobie sukienkę lub krótkie spodenki, nareszcie! 
Co u Was? U mnie wszystko ok, zakończyłam swoje dwa, a w sumie to prawie 3 tygodnie pracy i mogę się teraz troszkę zrelaksować i przygotować do wyjazdu. Co prawda jutro też pracuje, ale już o wiele mniej niż ostatnio. Lecę świętować urodziny Igi, a Wam życzę miłego dnia!

My favorite como in those days when I don't know what should I wear. My new green jacket from Bershka looks cool with any other accessorises and black shorts are the most comfortable in the world. Plus, my irreplaceable pink little shoes - quickly, comfortable and nice! The weather in London is still spoiling us, so I was wearing shorts or dresses for the past few days. Finally!
How are you? I'm fine, just finished my two, or even three weeks of hard work and I can now relax a little bit and prepare for my holiday trip. I mean, I'm working tomorrow, but much less that last week. I'm now going to celebrate Iga's birthday and I wish you have a nice day!






1. H&M 2. MISS GUIDED 3. ASOS


1. NEW LOOK 2. ASOS 3. ASOS

Love, 
P



2 comments: