24 August 2016

SUMMER DAYS

Zwykła, biała koszula należy do tych rzeczy, które każda z nas powinna mieć w swojej szafie. Przy dobraniu odpowiednich dodatków idealnie sprawdza się na każdą okazję. Można dzięki niej stworzyć bardzo elegancką stylizację na kolację, lub po prostu ubrać ją w ciągu dnia i połączyć ją ze sportowymi butami - tak jak zrobiłam to w ostatni piątek. Tak jak już pewnie wiece, zawsze stawiam na wygodę. Nie lubię co chwilę się poprawiać i żałować, że założyłam coś, w czym jest mi po prostu zwyczajnie niewygodnie. Stylizacja ta idealnie sprawdziła się na spacerowanie z Igą po centrum i czułam się w niej bardzo dobrze! Mam nadzieję, że Wam też się spodoba, buziaki! 

Simple, white shirt is one of those things that everyone should have in their closet. With appropriate accessories, it is perfect for any occasion. We can create a very elegant outfit for dinner, or just wear it during the day with some sport shoes - just like I did it last Friday. As you probably already know, I like to feel comfortable. I hate when I regret that I'm wearing something what isn't right. This ootd was perfect for walks around central London with Iga and I hope you will like it as much as me, kisses!





shirt: h&m
shorts: levis
cardigan: h&m
shoes: adidas

Love,

6 comments:

  1. Jakim aparatem robisz zdjęcia ? :)

    ReplyDelete
  2. Mega mi się podoba, też lubię taki styl ;)

    ReplyDelete
  3. Śliczna jak zawsze ! Uwielbiam Twój styl! <3

    http://canelle-blog.blogspot.com/2016/08/diy-troche-weselej.html

    ReplyDelete