30 August 2016

WHITE SKIRT

Zamawiając tą spódniczkę, absolutnie nie spodziewałam się, że będzie wyglądała tak samo ładnie w rzeczywistości, jak wyglądała na zdjęciach. Bardzo miłe zdziwienie! Ostatnio noszę ją bardzo często, oraz zapakowałam ją jako pierwszą do walizki. A jeżeli mówimy już o pakowaniu.. przed chwilą właśnie się za to zabrałam. Większość moich znajomych bardzo nie lubi tej czynności, a ja - wręcz przeciwnie! Lubię planować to co założę, a przy okazji znajduję mnóstwo rzeczy w szafie, o których kompletnie zapomniałam, oraz robię też porządek, haha! Mam nadzieję, że uda mi się dzisiaj skończyć i że o niczym nie zapomnę. Buziaki i miłego wtorku!

When I was ordering this skirt, I absolutely didn't expect that it will look as nice as on the photos, so.. it was a really nice surprise! I'm wearing it very often and it was the first thing I packed to my suitcase. Yeah, I just started packing. Most of my friends don't like doing it and I'm the opposite! I like to plan what I will be wearing and by the way, I'm always finding lots of clothes that I forgot about and I'm also cleaning, haha! I hope that I will be able to finish everything today and I won't forgot about anything. Have a nice Tuesday, kisses!



skirt: celeblook 

Love,
P


2 comments:

  1. Ślicznie wyglądasz w tej spódniczce, miłego wyjazdu oraz wypoczynku! :)
    Buziaki kochana, obserwuję ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ale fajna ta spódniczka! Ja tam też lubię się pakować :D
    Mój blog :)

    ReplyDelete