26 September 2016

WHITE JEANS

Nad kupnem białych spodni zastanawiałam się chyba tak długo, jak nad wyjazdem na drugi koniec świata. A przecież to tylko zwykłe spodnie! W moim przypadku są one niezastąpione i uważam, że każda dziewczyna powinna mieć takie w swojej szafie.  Uwierzcie mi, że kiedy już je na siebie założycie, każda Wasza stylizacja automatycznie staje się ciekawsza i wszystko bardziej do siebie pasuje. Magia! Są odpowiednie praktycznie na każdą okazję - tak jak na przykład pierwszy dzień na studiach. Ja mam swój właśnie dzisiaj i sama nie potrafię powiedzieć, czy jestem bardziej zadowolona, czy może przerażona?! Co to będzie, z kim będę w klasie, jakich będę miała nauczycieli? Październik zapowiada się miesiącem pełnym zmian, nowości i nowych planów. Oby tylko wszystko się udało. Trzymajcie kciuki!


I was thinking about buying white pair of trousers for that long that I could probably plan the whole trip around the world already. They are just trousers! In my case, they are irreplaceable and I think that every girl should have them in their closet. Belive me - once you wear them, your outfit automatically becomes more interesting and everything fits together perfectly. Magic! They are suitable for almost every occasion - just like the first day at UNI. I have my first day today and I can't decide whether I am more happy or scared?! Who will be in my class and who will be teaching me? October looks like a month with lots of changes and new plans. I hope it will all work out. Keep your fingers crosses!





trousers: topshop
shoes: adidas
jacket: SHEIN
top: EBUTIK

Love,
P




7 comments:

  1. Jaki profil studiujesz? Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. Trzymam za ciebie kciuki! Wszystko na pewno będzie dobrze, nie martw się. :*
    Ja też długo zastanawiam się nad takimi spodniami, ale nadal ich nie kupiłam :P Może kiedyś w końcu mi się uda.
    Śliczny outfit.♥

    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetne są te spodnie, super stylizacja kochana! ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Piękna stylizacja, życzę powodzenia, jestem pewna, że poradzisz sobie na studiach świetnie! :*
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  5. Paulina a skad sa te podarte jeansy w ktorych ostatnio chodzisz czesto na snapie te z duzymi dziurami > ? swietne sa !odpisz prosze

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://www.instagram.com/gamiss_official/ :-)

      Delete