21 October 2016

AUTUMN MUST-HAVES

Dawno nie dodawałam nic w tym stylu! W związku z tym, że polubiłam jesień (sama jestem w szoku!), postanowiłam to wykorzystać i pokazać Wam kilka rzeczy, które moim zdaniem są niezbędne w tym sezonie. Jeszcze kilka lat temu ta, dla większości osób nudna pora roku, kojarzyła mi się tylko i wyłącznie z powrotem do szkoły, wiatrem, deszczem i mrozem. Teraz patrzę na to inaczej i widzę to bardziej jako okres, w którym mogę nosić długie, ciepłe sweterki, czapki, szaliki, pić mnóstwo herbat i gorącej czekolady z bitą śmietaną, spacerować i spędzać czas pod kocykiem, z laptopem, oglądając film, serial, lub czytając książkę. Ah, no i nie mogę zapomnieć o świeczkach! Chociaż paliłam je nawet i latem, bo jestem od nich uzależniona. Zebrałam kilka rzeczy, bez których nie wyobrażam sobie spędzić tej pory roku - mam nadzieję, że Wam się spodoba! 

I didn't post anything like that for quite a long time now! Since I started to like Autumn (I'm really surprised!), I decided to use that as a opportunity to show you some necessary things for this season. Couple of years ago, this time of the year felt like coming back to school, rain and bad weather. Now, I'm looking at it differently. I see it as a time when I can wear long, warm sweaters, hats, scarves, drink lots of tea and hot chocolate with cream, lay in my bed under a blanket and watch movies, tv series and read books. Oh and I can't forget about candles! I love candles so I was using them also in summer. I'm addicted. Now, I will show you some things that I can't imagine use during Autumn - hope you will like it!
MISSGUIDED

NEW LOOK

H&M 





Love, 

5 comments:

  1. jakie słodkie te skarpety <3 ;)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ja też uwielbiam palić u siebie w pokoju świeczki zapachowe! :)
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  3. Post pełen inspiracji! Uwielbiam takie. A te jesienne zdjecia sa tak cudowne! Ja do jesieni mam mieszane uczucia. Jesli jest taka typowa piekna złota jesień to lubię. Ale rzeczywistość często jest inna - szaro, buro, zimno. I te ciagle choroby :( W tym miesiącu juz drugi raz chora :( kochana mam pytanie. A właściwie dwa :D 1. W jakiej aplikacji obrabiasz zdjecia na ig? Czy używasz jakiegoś filtru czy tylko "bawisz sie" jasnością itd.? Sa perfekcyjne, dlatego pytam. I numer 2 - jestes zadowolona ze swojej kamery która miałaś w Meksyku? Jaki to model? Zastanawiam sie co kupić i potrzebuje opinii :(

    Buziaki Paulina, jestes super! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. zdjęcia przerabiam w aplikacji vsco cam + na instagramie :-) używam przeróżnych filtrów, w zależności od zdjęcia, ale zazwyczaj sporo je rozjaśniam. dziękuję! a jeśli chodzi o kamerkę to tak, jestem bardzo zadowolona. model sprawdzę jak będę w domu, buziaki :-) :*

      Delete